رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه برخی مسئولین آرمان های شهدا را به فراموشی سپرده اند گفت: ای بی توجهی موجب بی اعتمادی مردم نسبت به مسئولین شده است.
کد خبر: ۹۱۱۳۰۹۲
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ عبدالمحمد خدادادی در گفت و گو با خبرنگار ما با ببان اینکه در سن 14 سالگی با وساطت دو شهید مرتضی هاشمی و محمود صفری به جبهه اعزام شدم، اظهار کرد: من در سال 65 با عضویت در گردان یا زهرا سلام الله علیها در عملیات‌های کربلای 4، عملیات کربلای 5 و والفجر 10 شرکت کردم.

وی با بیان اینکه گردان زهرا سلام الله علیها دارای ویژگی زیادی بود عنوان کرد: همه در دوران دفاع مقدس سعس می کردند که عضو گردان یا زهرا سلام الله علیها باشند که مزین شدن نام این گردان به نام بی بی دو عالم یکی از مهم تریم دلایل آن می باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: صبر، روحیه انقلابی، روحیه جهادی، خلوص نیت و ...از ویژگی‌های بارز رزمندگان این گردان بود.

خدادادی در خصوص تفاوت های زمان حال و دوران دفاع مقدس، افزود: در دوران دفاع مقدس هم گرانی و تحریم وجود داشت اما به دلیل مردم به دلیل توجه ویژه به ارزش‌ها و آرمان های انقلاب سعی می کردند با شرایط سخت زندگی کنند تا به اهداف بزرگ خود دست یابند اما امروزه با هجمه های فرهنگی دشمن و بی اعتمادی مردم نسبت به برخی مسئولین میزان صبر و تحمل مردم پائین آمده است.

رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه برخی مسئولین اهداف و آرمان های شهدا را به فراموشی سپرده اند گفت: برخی مسئولین به دنبال رفع مشکلات مردم نیستند و این خلاف آرمان های شهدا است.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز همچون دوران دفاع مقدس پیرو خط رهبر خواهیم بود و هرکجا که اعلام کنند وارد میدان نبرد خواهیم شد.

ارسال نظرات