یک فعال بسیجی گفت: بیانیه مهم حضرت آقا با امید بخشی به نسل جوان و قرار دادن یک نقطه به منظور آرمان برای جوانان ارائه می‌کند و خود به نوعی یک سند حمایتی برای نسل جوان محسوب می‌شود
کد خبر: ۹۱۱۳۰۸۸
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ پویا احمدوند دانشجوی کارشناسی ارشد علوم سیاسی و بسیجی نمونه ناحیه مقاومت بسیج اراک درگفتگوی اختصاصی با بسیج گفت: بیانیه امام خامنه‌ای یک چشم انداز کلی بر مبنای انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن ارائه می‌کند که درکل می‌شود گفت: فشرده‌ای از مجموع دستاورد‌های این چهل سال به همراه برنامه‌های آینده در این بیانیه راهبردی آورده شده است که تاکنون چنینسابقه‌ای در تاریخ جهان وجود ندارد.
وی افزود: در این بیانیه حضرت آقا از نگاه اسلام مبارزه با دشمنان علیه حق را تا برپایی حکومت حضرت مهدی) عج می‌دانند و انقلاب اسلامی هم بهفضل الهی تا برچیدن بساط کفر و استکبار مبارزه علیه رژیم‌های زورگو و کودک کش را ادامه خواهد داد.
احمدوند اظهار داشت: در ادامه این بیانیه مدیریت فرهنگی مطرح شده است که اینجا مراکز دانشگاهی و حوزوی باید در عرصه‌های فرهنگی وپژوهشی استمرار انقلاب و رسیدن به اهداف عالی آن را در دستور کار خود داشته باشند.
وی افزود: متأسفانه قبل از حماسه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک جریان رسانه‌ای با حملات گسترده علیه انقلابی گری و انقلابی ماندن قصد داشتاین موضوع مهم را به حاشیه ببرد، ولی این بیانیه با امید بخشی به نسل جوان و قرار دادن یک نقطه به منظور آرمان برای جوانان ارائه می‌کند و خود بهنوعی یک سند حمایتی برای نسل جوان محسوب می‌شود.
این فعال بسیجی بیان داشت: همچنین موضوع مهم دیگری که در این بیانیه می‌توان به آن اشاره کرد تربیت نیروی کارآمد جوان و در تراز انقلاباسلامی باید در دستور کار دهه پنجم انقلاب باشد چنانکه در این چهل سال تربیت نیروی کارآمد به شکل مطلوبی انجام شده است، ولی یکی از آسیب‌هایی که برای این موضوع تهدید به حساب می‌آید و بیانیه هم به آن تأکید دارد جناح بندی‌های سیاسی و حزبی است که مانع از بهره مندی نیرویجوان خواهد شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم این بیانیه سرآغازی باشد تا مسئولین دولتی نگاه خود را به داخل کشور متمرکز کنند و از ظرفیت‌های عظیمکشور که یکی از آن‌ها نیروی کارآمد و پرانرژی جوانان است بتوانند به درستی استفاده کنند.

ارسال نظرات