خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۱۱۳۰۸۰
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵

مجمع سالیانه بسیج فردوس با حضور مسئولین و اعضای کارگروه ها و با تلاش هیئت رییسه مجمع عالی بسیج در هیئت رزمندگان فردوس به منظور بررسی و گزارش کارگروه های تخصصی بسیج در یک سال گذشته و با سخنرانی امام جمعه فردوس به عنوان رییس مجمع و چند نفر به نمایندگی از کارگروه ها در بهمن ماه برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین بابایی امام جمعه فردوس که مسئولیت ریاست مجمع را برعهده دارد در ابتدا به منظور خوش آمدگویی و سخنران با ذکر نکاتی در خصوص بیانیه گام دوم که توسط رهبر معظم انقلاب تدوین شده است اشاره کرد و افزود : بعد از این بیانیه مفصل رهبر معظم انقلاب حجت برهمه تمام است بر مرد و زن و هیئتی و مسئولین و کارکنان و همه اقشار تکلیف شان روشن شده و دیگر کسی حرفی برای گفتن ندارد.

رییس مجمع عالی بسیج با اشاه به وظیفه یکایک افراد موثر در جامعه برای بررسی و اجرایی کردن این بیانیه گفت : بنده اعتقادم این است که بعد از بیانیه مفصل رهبر معظم انقلاب حجت برای همه تمام است و مرد و زن و هیئتی و کارمند و روحانیت و مسئولین و همه اقشار تکلیفشان روشن شده و دیگر کسی حرفی برای گفتن ندارد ائمه جمعه و جماعات و اساتید دانشگاه باید در پی پیاده کردن بیانیه رهبر معظم انقلاب باشیم.

پس از سخنرانی حجت الاسلام بابایی دکتر ابراهیم زاده به نمایندگی از کارگروه بسیج مهندسین کشاورزی گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط این کارگروه بصورت صوتی و تصویری و ارائه پرده نگار به اطلاع حاضرین رساند.

دکتر ابراهیم زاده نماینده کارگروه بسیج مهندسین کشاورزی مهمترین اقدامات را در حوزه کشاورزی و دامداری ارائه نمود و اقدامات علمی صورت گرفته توسط متخصصین کشاورزی که حتی برخی از آزمایشات آن به دلیل پیچیدگی در تهران و بعضی از آن نیز به بالاجبار نمونه های گرفته شده به خارج از کشور ارسال شده و از نتایج این آزمایشات یافته های علمی دقیق بدست آمده که توانسته به میزان بسیار زیادی موجب افزایش بهره وری در زمینه دامداری شود.

در ادامه این جلسه خانم خراشادی زاده که توانسته بود با اقدام جهادی خود موجب ایجاد اشتغال و مهاجرت معکوس به روستا گردد نتایج و راهکارهای خود را که حاصل تلاش خود در این راه بوده برای اعضای مجمع تشریح کرد.

وی با نگاه مثبت به گذشته و استفاده از تجربیات آنان اقدام به راه اندازی کارگاه های توبافی که یکی از صنایع دستی این منطقه می باشد پرداخت.

ذبیح اله خلیلی اول نماینده و رییس کارگروه اقتصاد مقاومتی نیز به عنوان آخرین کارگروه اقدامات موثر خود در پرورش بوقلمون و تهیه دستگاه کباب ساز با قیمت بسیار مناسب را که حاصل تلاش اعضای کارگروه اقتصاد مقاومتی بسیج بوده را تشریح نمود.

در پایان برنامه نیز سرهنگ حسین خدادادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس ضمن تشکر از میهمانان برنامه و مسئول بسیج اقشار سپاه انصارالرضا (علیه السلام) و رده مشابه ایشان در فردوس و اعضا و هیئت رییسه مجمع که باعث برگزاری جلسه شدند و همچنین از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها