به سخره گرفتن مردم و تضییع حقوق آنها توسط شورای شهر اراک با مطرح کردن گزینه فاقد صلاحیت

کار شورای شهر اراک مصداق بارز به سخره گرفتن مردم و اتلاف وقت آنها و خصوصا تضییع حقوق عامه در تکرار گزینه های فاقد صلاحیت و نا آشنا با مسائل مدیریت شهری توسط این شورا است.
کد خبر: ۹۱۱۳۰۷۷
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شنبه هفته جاری اعضای شورای شهر مهدی فاتحی را با 7 رای از 11 رای ماخوذه به عنوان شهردار اراک انتخاب کردند.

این انتخاب به دلایلی همچون ناآشنایی او با مسائل مدیریت شهری،فاقد لاحیت های لازم، بومی نبودن و حاشیه هایی که در دوران شهرداری وی در بهارستان ایجاد شده سر و صدای بسیاری در پی داشت.

این شرایط به گونه ای ادامه یافت که تنها با گذشت چیزی در حدود چندین ساعت از انتخاب وی، پیامی به نقل از او در فضای مجازی منتشر شد که حاوی استعفای او قبل از نظر وزارت کشور بود.

که متن استعفای منتشر شده به شرح ذیل است:

به نام آفریدگار بی همتا

کلان شهرهای ما امروز بیش از هر چیز و در کنار آسایش، نیازمند آرامش هستند و تا نهاد مدیریت شهری آرامش نداشته باشد شهر نیز رنگ آرامش به خود نخواهد دید و توسعه پایدار و توسعه انسانی در آن محقق نخواهد شد و این آرامش مستلزم وفاق حداکثری و دوری از هر گونه حاشیه پردازی و نزاع است.

اینجانب معتقدم توسعه شهری جز با اتحاد و همدلی، محقق نخواهد شد و قطعا بدون بسیج سرمایه اجتماعی امکان پذیر نخواهد بود و شهر و شهروندان نیز آنقدر وقت ندارند که نظاره گر رفتارهای ضد توسعه ای ما باشند .

در همین راستا و از همین روی ، ضمن قدردانی و تشکر از التفات و عنایتی که شورای محترم اسلامی شهر اراک به اینجانب و برنامه های پیشنهادی من بعنوان شهردار منتخب این شهر داشت ، استعفای خود را همین جا اعلام می‌دارم و برای شهردار منتخب بعدی، شهروندان فرهیخته اراک و شورای محترم این شهر روز و روزگار بهتری را آرزومندم .

مهدی فاتحی

بیست و هشتم بهمن ماه یکهزار و سیصد و نود و هفت

این کار شورای شهر اراک مصداق بارز به سخره گرفتن مردم و اتلاف وقت آنها و خصوصا تضییع حقوق عامه در تکرار گزینه های فاقد صلاحیت و نا آشنا با مسائل مدیریت شهری توسط این شورا است،لذا باید شورای شهر قانونا به انتخاب خود تمکین کنند و همین گزینه را رسما به وزارت کشور معرفی کنند و مردم نیز بدانند چه افراد نابخردی در فراکسیون امید هستند و کدامین حلقه ها بر آنها اثر گذار است.

ارسال نظرات