مجمع جهادگران شهرستان کاشمر با حضور فرماندهان حوزه‌ها، مسئولین سازندگی حوزه‌ها، مسئولین گرو‌های جهادی، مسئولین کمیته‌های عمران، فرهنگی، اقتصادی و بهداشت و درمان توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت کاشمر در نمازخانه این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۳۰۶۸
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ دوم پاسدار احمد رحمانی؛ مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت بسیج کاشمر در جمع جهادگران گفت: هدف از تشکیل این جلسه پیاده سازی طرح اعتلای سازندگی و خدمت رسانی است.
 
وی سطح بندی گروه‌های جهادی به سه سطح عادی، فعال و ویژه و افزایش تعداد گرو‌های جهادی شهرستان، تعیین منطقه هدف و برگزاری جلسات هماهنگی و پشتیبانی با مسئولین محلی نقاط هدف،  نیاز سنجی نقاط هدف و تکمیل بانک جامع اطلاعات و برنامه ریزی بر اساس نیازمندی‌های نقاط هدف و استفاده از افراد نخبه و صاحب نظر، متخصص و با روحیه جهادی در گروه‌های جهادیرا از دیگر اهداف این مجمع برشمرد.

رحمانی همچنین بیان داشت: استفاده از ظرفیت توان و نفوذ روحانیون در گروه‌های جهادی و برگزاری جلسات مسجد محوری در نقاط هدف اردو‌ها، حرکت به سمت افزایش گرو‌های جهادی به صورت هر پایگاه مقاومت بسیج یک گروه جهادی، 
تقویت روحیه جهادی و تربیت مدیر جهادی در تراز انقلاب اسلامی از دیگر اهداف این مجمع می‌باشد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور جهادگران و اجر نهادن به حضور این بزرگ مردان از خداوند متعال برای این عزیزان آرزوی توفیق و سربلندی و خدمت در این راه را از خداوند متعال خواستار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها