آیت الله صفایی بوشهری در خصوص بیانیه رهبری با عنوان گام دوم انقلاب گفت؛باید همه مسئولان نظام به ویژه سران قوا و تمامی کسانی که تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر هستند و در حوزه اجرا مسئولیت دارند این مطالب را سرلوحه کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۱۱۳۰۵۱
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج  و به نقل از سپاس، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) برای دومین چله انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با عنوان گام دوم مطالب بسیار مهم و راهبردی را در هفت سرفصل بیان کردند که این نشان از ولایت، بصیرت، هوشمندی و دانش والای معظم له دارد و باید همه مسئولان نظام به ویژه سران قوا و تمامی کسانی که تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر هستند و در حوزه اجرا مسئولیت دارند این مطالب را سرلوحه کار خود قرار دهند.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: پیشرفت، عدالت و خدمت به جامعه در این چله شروع خواهد شد و به همین خاطر مقام معظم رهبری این پیام را دادند.

وی گفت: چهل سال از انقلاب با سرافرازی و مقاومت  پشت سر گذاشته ایم و بزرگترین پیروزی انقلاب اسلامی در این مدت استقامت، حاکمیت و استقرار نظام در برابر انواع تهاجم های سخت، نیمه سخت و نرم جهان استکبار بوده است.

این استاد حوزه تاکید کرد: دشمنان انقلاب ۴۰ سال مذبوحانه و جنایتکارانه تلاش کردند که این انقلاب را بشکنند اما این انقلاب سرافراز ماند و هم اکنون در دهه پنجم و آغاز دوره دومین چله خود است.

آیت الله صفایی بوشهری در خطبه نماز جمعه این هفته بوشهر نیز بین کرد: این ۴۰ سال در مقام تثبیت بوده و به دنبال حفظ انقلاب خود بودیم نه مثل دیگر انقلاب‌های دیگر با تکانه‌های جهان استکبار دچار سقوط، شکست یا انحراف شدند. انقلاب نیکاراگوئه در آمریکا لاتین با انقلاب ما شروع شد و بعد از ۴ سال تمام شد یا انقلاب ملی گرایانه جمال عبدالناصر از درونش بعد از چندی انور سادات بیرون آمد و انقلاب بلشویک ها در اتحاد جماهیر شوروی در انتها دچار فروپاشی شدند اما انقلاب اسلامی مردم ایران از جنس حرکت های برخواسته از دین و نهضت انبیاء است

وی گفت: چهل سال مقاومت کردیم تا این انقلاب تثبیت شود با تمام سختی‌هایی اقتصادی، اجتماعی و گرفتاری در مرزها که متحمل شدیم، هشت سال دفاع مقدس با هزاران شهید و جانباز و چهل سال مقاومت در برابر تهاجم فرهنگی و سیاسی، مقاومت در برابر تهاجم گسترده به این نظام داشتیم و از الان به بعد در مقام ارتقا سطح تمدن آفرینی نظام هستیم و به همین خاطر آمریکا نمی‌خواست انقلاب چهل سالگی خود را ببیند چون می‌دانست در این ۴۰ سال حوادثی اتفاق می‌افتد که آمریکا و مزدوران منطقه‌ای نمی‌توانند آن را کنترل کنند.

من از تمام فرهیختگان استان، دانشگاهیان و حوزویان می‌خواهم پیرامون این پیام نشست‌ها داشته و کرسی‌های نظریه پردازی داشته باشند تا هم درک مطلب کنند و هم راهکاری عملی برای فضای ملی و بومی شده آن  برای استان تدوین کنند.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان بوشهر

ارسال نظرات