بيانيه بسيج اساتيد دانشگاه شهيد اشر في اصفهاني صادر شد

شهادت ۲۷ نفر از گلگون كفنان لشگر امام حسين ( ع ) اصفهان

بسيج اساتيد دانشگاه شهيد اشرفي اصفهاني در بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت 27 نفر از گلگون کفنان لشگر امام حسین (ع) اعلام کرد که آماده هرگونه جانفشاني و شهادت طلبي است.
کد خبر: ۹۱۱۳۰۲۴
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، بيانيه بسيج اساتيد دانشگاه شهيد اشر في اصفهاني در مورد شهادت ۲۷ نفر از گلگون كفنان لشگر امام حسين ( ع ) اصفهان به شرح زیر است: 

شهادت هنر مردان خداست امام خميني ( ره )

مردم رشيد و شريف استان اصفهان، دانشگاهيان عزيز :

همگان با دلي غمبار و چشماني اشكبار ديديد كه دشمن غدار و كينه توز، چگونه بيرحمانه براي انتقام از ملت بزرگ ايران، در هفته گذشته ۲۷ نفر از رادمردان و دليران لشگر نستوه امام حسين (ع) شهرشهيدان اصفهان را، كه در حال بازگشت از ماموريت مرزي بودند در منطقه خاش زاهدان به شهادت رساندند و تعدادي ديگر را در تاريكي شب با پيشرفته ترين سلاح هاي مدرن مرگبار، آن هم به صورت انتحاري مجروح و زخمي نمودند عوامل استكبار جهاني ظاهراً تمامي مسئوليت اين فرايند و عمليات پيچيده را به نام گروهك مزدوري به نام جيش الظلم مطرح كردند.

اما ما دانشگاهيان با فرياد بلند به اين دشمنان كوردل اعلام مي‌كنيم كه مردم رشيد استان اصفهان همرزم با ملت دلاور ايران به خوبي مي دانند كه جيش الظلم يعني دستان خونريز ترامپ، رئيس جمهور احمق آمريكا، نتانياهو نخست وزير ابله صهونيست هاي خون آشام، آل سعود وهابي و سران مرتجع منطقه و اروپاي مكار، اينها جيش الظلم اصلي، براي مردم ايران هستند كه براي مبارزه مستقيم با آنها درنگ را جايز نمي دانند و به اين كور دلان اعلام مي كنند اين بار نه تنها لشگر امام حسين ( ع) اصفهان كه با سپاه محمد رسول ا... ( ص) از سراسر ايران اسلامي به سوي آنها حمله ور خواهند شد و تا ريشه جيش ظلم هاي ترامپ را در منطقه غرب آسيا از بيخ و بن در نياورند از پاي نمي نشينند.

بسيج اساتيد دانشگاه شهيد اشرفي اصفهاني در اين راستا اعلام مي كند آماده هرگونه جانفشاني و شهادت طلبي است و از فرماندهي كل سپاه پاسداران و ساير سرداران عزيز آن، انتظار دارد سريعاً دستورات نايب امام زمان ( عج )، حضرت امام خامنه اي را جاري و ساري نمايند.

در پايان به بعضي از مجلس نشينان و دولت مردان تذكر مي دهيم كه با عوامل خبيث ترامپ در اروپا و منطقه غرب آسيا نمي شود مثل برجام، محافظه كارانه و ليبرال مابانه رفتار نمود و بايد جهادي عمل كنيد و اجازه دهيد تا شيران بيشه حيدر كرار به ميدان آيند. مسلم بدانيدكه انتقام خون وارثان سرلشگر شهيد، خرازي بزرگ، حق مردم مظلوم اصفهان و ملت بزرگ هميشه سر فراز ايران است و مطمئن باشيد اين نظام قدرتمند جمهوري اسلامي، به پشتوانه ملت دلاور ايران و بسيجيان نستوهش قادر به اجراي تمام دستورات مقام معظم رهبري است و اين بار نيز همچون گذشته پوزه آمريكا را به خاك ذلت مي مالد.

ان تنصروا... ينصركم و يثبت اقدامكم

كانون بسيج اساتيد دانشگاه شهيد اشرفي اصفهاني

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار