خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان گفت: پیام حضور گسترده مردم در تشییع شهدای حادثه ترویستی زاهدان و مجالس بزرگداشت این شهدای والامقام در سراسر برای دشمنان این است، ما را از مرگ در راه خدا نترسانید، ملت ایران شهادت را بزرگترین سعادت می‌داند.
کد خبر: ۹۱۱۲۹۶۸
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در این مراسم اظهار داشت: دشمنان قسم خورده اسلام و ملت بزرگ ایران به رهبری شیطان بزرگ آمریکا، رژیم جعلی اسرائیل و دولت‌های خود فروخته و سفاک منطقه با این جنایت بزرگ سعی کردند کام مردم ما را پس از جشن ده‌ها میلیونی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تلخ کنند.

امام جمعه دامغان تصریح کرد: ده‌ها میلیون نفر از ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه به ندای رهبر خود لبیک گفتند و در حمایت از استقلال کشور، ولایت، انقلاب و ارزش‌ها و آرمان‌های امام و شهدا پر شورتر از همیشه به میدان آمدند، تا به جهان بگویند در مسیر حق و حقیقت ثابت قدم هستند.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان اگر گمان کرده اند که با ریختن خون پاسداران سرافراز میهن می‌توانند ملت ما را متوقف و تسلیم کنند سخت در اشتباه هستند و فراموش کرده اند که مردم ما پیرو امیرالمؤمنین (ع) هستند که از خداوند می‌خواهد پایان عمر او را سعادت و شهادت قرار دهد، پیرو حضرت زینب هستند که آن همه شهادت و مصیبت در راه حفظ دین رسول الله را خیزی جز زیبایی توصیف نمی‌کند.

امام جمعه دامغان با ستودن پیام مسئولان کشور به ویژه سردار جعفری خطاب کشور‌ها و گروه‌های تروریستی که دشتشان به خون جوانان و مرزبانان دلیر میهن اسلامی آغشته است، مبنی بر گرفتن انتقام این جنایت شیطانی، گفت: پیام حضور زاید الوصف مردم ما در تشییع باشکوه شهدای این حادثه تروریستی برای دشمنان منطقه‌ای و جهانی همان کلام نورانی امام سجاد (ع) در مجلس ابن زیاد است که فرمودند: "مرا از مرگ میترسانی، مگر ندانسته‌ای که کشته شدن در راه خدا عادت ما و شهادت موجب کرامت ما است؟ "
ارسال نظرات
پر بیننده ها