خبرهای داغ:

شهدا بزرگترین سرمایه ملت نظام هستند

حجت لاسلام حسینی کیا نماینده مجلس شورای اسلامی دیدار با خانواده محترم شهدا استان کرمانشاه
کد خبر: ۹۱۱۲۹۴۹
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
رئیس مجمع نمایندگان کرمانشاه: خانواده شهدا بزرگترین سرمایه‌های ملت و نظام هستند

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: خانواده شهدا بزرگ‌ترین سرمايه‌ ملت و انقلاب هستند، لذا بايد ديدار با خانواده‌های معظم شهدا را به ‌عنوان يک وظيفه اسلامی در جامعه فرهنگ‌سازی کنیم.

خانواده شهدا بزرگترین سرمایه‌های ملت و نظام هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سید‌جواد حسینی‌کیا  با خانواده‌های شهدا عربعلی رنجبر، جهانشاه حسنی، بخشعلی‌ قلی‌جامع، جعفر حشمتی و عیسی دبیریان دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در حاشیه این سرکشی‌ها، اظهار داشت: تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران به منزله گرامی داشت قطره قطره خون پاکی است که شهدای گرانقدر برای دفاع از آرمان‌های این نظام و این انقلاب فدا کردند.

وی افزود: خانواده شهدا بزرگ‌ترین سرمایه‌ ملت و انقلاب هستند، لذا باید دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را به ‌عنوان یک وظیفه اسلامی در جامعه فرهنگ‌سازی کنیم.

نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهدا و ایثارگران با تقدیم جان و مال خود حماسه‌های بی‌نظیری را  آفریدند و امروز ما نیز وظیفه داریم پاسدار خون‌های پاکی باشیم که امنیت کشور را برای همه ما رقم زدند.

وی گفت: پایبندی به اصول اسلام و ارزش‌های انقلاب نخستین شاخص انقلابی بودن هر فردی است و این شاخص مهمی است که شهدا آن را به خوبی در اولویت اول زندگی خود قرار دادند و به همین خاطر نیز به سعادت ابدی رسیدند.

گفتنی است، در پایان این دیدارها از خانواده شهیدان والامقام عربعلی رنجبر، جهانشاه حسنی، بخشعلی‌قلی جامع، جعفر حشمتی و عیسی دبیریان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات