امام جمعه شهرستان چابهار گفت: کشور عربستان با اینکه ادعای خدمتگذاری حرمین شریفین را دارند اما به شیعیان حتی مجوز ساخت یک مسجد را نمی دهند و این عدم ایمان و اعتقاد به خداوند متعال است که همیشه گردن خود را جلوی آمریکا خم می کنند.
کد خبر: ۹۱۱۲۹۳۰
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، مراسم گرامیداشت یاد وخاطره‌ شهدای حادثه تروریستی جاده خاش به زاهدان با همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه کنارک با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی با حضور مردم شهید پرور؛ علمای شیعه و سنی؛ مسئولین ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان کنارک برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی؛ امام جمعه شهرستان چابهار در این مراسم ضمن عرض تسلیت و تهنیت به ملت شریف ایران گفت: این پاسداران از ابتدای انقلاب جانشان را در این راه فدا کرده اند و دشمنان نظام و انقلاب از این موضوع سخت عصبانی هستند و نمی توانند پیشرفت‌های گسترده ایران را در عرصه‌های مختلف ببینند.

وی افزود: آل سعود با پشتیبانی آمریکا و اسرائیل می خواستند یک هفته‌ای سوریه و لبنان را تصرف کنند، اما امروز می بینیم که پس از هشت سال این دولت‌ها هنوز بر سر کار هستند و آمریکا با این همه هزینه‌های هنگفتی که در این کشور‌ها کرده است باید بصورت مخفیانه به این کشور‌ها بیاید، اما مردم ایران با خیالی آسوده برای زیارت به این کشور‌ها سفر می کنند.

حجت الاسلام موسوی در ادامه بیان کرد: با اینکه ایران کشوری شیعه می باشد، اما زمینه رشد و توسعه را برای تمام مذاهب فراهم کرده است و به برکت زمین نظام و انقلاب امروزه ما در شهرهایمان فرماندار و شهردار و... بومی و اهل سنت از جنس خود مردم داریم، اما کشور عربستان با اینکه ادعای خدمتگذاری حرمین شریفین را دارند، اما به شیعیان حتی مجوز ساخت یک مسجد را نمی دهند و این عدم ایمان و اعتقاد به خداوند متعال است که همیشه گردن خود را جلوی آمریکا خم می کنند.
ارسال نظرات