خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، در راستای گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و ارج نهادن به مقام والای شهدا به همین منظور مسئول فرهنگی گردان بیت المقدس امنیتی شهید مجید ابوعلی شهرزهره هندیجان از کاشت ۴۰اصله نخل از نوع برحی بنام شهدای انقلاب ، دفاع مقدس و مدافع حرم در بلوارورودی روستای جیری سفلی بخش چم خلف عیسی هندیجان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۲۹۱۹
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹

حجت الاسلام والمسلمین جهانگیر رستمی اظهار کرد:یکی از سنت های حسنه سفارش شده پیامبر مکرم اسلام (ص) ، اهل بیت (ع) و بزرگان دینی، کاشت نخل و سرسبزی محیط زندگی و ایجاد نخلستان است که اهالی روستای جیری سفلی به همراه شورا ، دهیار، بخشدار چم خلف عیسی، جمعی از بسیجیان ، خانواده های معظم شهداورزمندگان اسلام حدود ۴۰اصله نخل از نوع برحی با ذکر صلوات کاشته شد.

وی افزود : کاشت اصله نخل بصورت خودجوش و باشور و اشتیاق خاصی به نیت گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و هر کدام بنام یک شهید انجام گرفت که این کار خداپسندانه موجب انگیزه برای پیگیری کاشت نخل در روستاهاشده که در آینده شاهد این اقدام مردمی خواهیم بود.

وی بابیان زنده نگه داشتن نام شهدا از افتخارات نظام است گفت: همه ماها به شهدا مدیون هستیم و زنده نگه داشتن نام شهدا موجب ترویج بیشتر ایثار و از خودگذشتگی است که بایستی با بهترین شکل ممکن فرهنگ شهادت و ولایتمداری را در میان نسل جوان و نسل های آینده منتقل نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها