خبرهای داغ:

توزیع بسته های غذایی میان نیازمندان

مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل از توزیع صدها بسته های مواد غذایی در میان افرادنیازمندو خانواده های بی سرپرست با مشارکت خیرین و بسیجیان گروه جهادی شهید گشتیل وهیات میثاق باشهدای هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۱۲۹۱۴
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۴

بسیجی محمد حسین عنانات در شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت : در راستای ارج نهادن به مقام نورانی بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهراء(س) و گرامیداشت رشادت های ارزشمند شهدا به همین منظور صدها بسته های مواد غذایی باحرکتی جهادی و انقلابی بسیجیان گروه جهادی شهید گشتیل و هیات میثاق با شهدا در میان مستمندان شهرستان توزیع شدند ‌.

وی افزود : در مرحله اول بیش از ۸۰ بسته مواد غذایی توزیع شد و با مشارکت خیرین و بسیجیان جهادی و میثاق با شهدا دومین بسته ها به تعداد صدها مواد غذایی آماده ودر میان نیازمندان از قبل شناسایی شده توزیع که موجب خشنودی آنها شد.

وی بابیان ادامه جمع آوری کمک های مردمی برای خدمت رسانی به نیازمندان گفت: در صورت همکاری بیشتر خیرین و مردم نیکوکار هندیجان می توان کمک های خوبی بصورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری و پس از بسته بندی در میان افراد و خانواده‌های نیازمند شهری و روستایی هندیجان توزیع نمود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار