خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، در پی سمپاشی زمین های کشاورزی هندیجان برای جلوگیری از افت ملخ های دریایی باپهباد به همین منظور جلسه هماهنگی شورای ستاد بحران با حضور مدیر کل جهادکشاورزی استان و فرماندار برگزار که دراین باره فرمانده ناحیه سپاه هندیجان همانند گذشته از همکاری با ستاد بحران شهرستان در صورت ضرورت اعلام آمادگی نمود.
کد خبر: ۹۱۱۲۹۱۳
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۳

نیروهای سپاه و بسیج همیشه در کنار ستاد بحران شهرستان هست و در هنگام بحران و بلایای طبیعی و غیر طبیعی خدمات خوبی برای کمک رسانی در بارندگی اخیر که موجب سیل در جاده مواصلاتی شده بود جان مسافران را با همکاری اعضای ستاد بحران نجات دادند که مردم شهرستان از این خدمات خداپسندانه بسیجیان و اعضای ستاد بحران تقدیر و تشکر نمودند.

طبق گفته های مدیر کل جهادکشاورزی استان در دنیا ۲۵تا ۳۰ درصد ازمحصولات کشاورزی با عوامل زیان آور و علف های هرز و یکی از مخرب ترین آفت ملخ دریایی خساراتی بوجود می آید و در حال حاضر ۵۰درصد از کشورهای جهان دچار خسارات از افت شده اند.

بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا (ع) به همراه بسیجیان حوزه و پایگاههای مقاومت بسیج و پرسنل پاسدار در هنگام بحران بصورت ویژه خدمات رسانی امدادی و امنیتی برای رفاه شهروندان هندیجان انجام می دهند و در هر شرایطی آماده همکاری با مردم و ستاد مدیریت بحران شهرستان هندیجان هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها