حجت الاسلام نبوی زاده نشست بصیرتی روستای هاشم آباد هرات گفت: دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی ایران قسم خورده، اما ملت ایران هرگز مقابل دشمن سر خم نخواهد کرد و هیچ کشوری جز ایران اسلامی در جهان دایه مقاومت مقابل استکبار را سر نداده است.
کد خبر: ۹۱۱۲۹۰۳
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، نشست روشنگری و بصیرتی با موضوع تبیین دستاورد‌های چهل ساله انقلاب و با حضور حجت الاسلام نبوی زاده و پرسنل حوزه امام علی (ع) برگزار شد.
حجت الاسلام نبوی زاده با تبریک دهه مبارک فجر تصریح کرد: دشمن سعی در ایجاد نفاق و اختلاف دارد، اما تیر آن‌ها به سنگ خورد چرا که در این منطقه برای خدمت به مردم لایق و شایسته خون شیعه و سنی در هم آمیخت.

نبوی زاده با توجه به اینکه هر کجا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ورود کند، پرچم مبارزه با استکبار علم می‌شود، یادآور شد:  انقلاب اسلامی ایران هر کجا ورود کرد منش، تفکر و بینش اسلامی را زیر انوار پر فروغ خورشید تابناک انقلاب در سراسر جهان ترویج داد.

وی گفت: اعتماد به آمریکا یعنی خیانت، چرا که ما اعتقادی به حرف زدن، مذاکره  و اتکا به آمریکا نداریم  و باید به خود به عنوان یک ایرانی که برای زنده نگه داشتن کلمه توحید و انقلاب قدم برداشته ایم، در سر تا سر عالم ببالیم.

حجت الاسلام نبوی زاده با بیان اینکه با اقتصاد مقاومتی باید مشت محکم به دهان آمریکا بزنیم، تصریح کرد:  برقراری امنیت در نقطه صفر مرزی و حفظ عفاف و حجاب  یکی دیگر از افتخارات انقلاب است.

این هادی سیاسی با توجه به اینکه دشمن هیچ زمانی ملت شریف ایران را نخواهد شناخت، خاطر نشان کرد: مردم با حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن خواهند گرفت و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی خواهند زد.

 نبوی زاده گفت: با توجه به اینکه در اقتدار، امنیت و موضوعات دفاعی کشور با هیچ کس مذاکره نخواهیم کرد، یادآور شد: برای ساخت موشک شهدای زیادی را تقدیم انقلاب و اسلام کرده ایم و امروز  قدرت موشکی ایران به عنوان خار در چشم دشمنان است.
وی در پایان با اشاره به دستاورد‌های انقلاب گفت: انقلاب دستاورد‌های بسیار زیادی در زمینه‌های آبادانی، کشاورزی، پزشکی، دارویی، سیاسی، دانشگاهی، علمی و فناوری نظامی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و…. داشته است که قابل قیاس با گذشته نیست، ولی علاوه برآن‌ها انقلاب دستاورد‌هایی داشته که با معیار‌های مادی قابل سنجش نیستند، آزادی و استقلال جمهوری اسلامی یا همان مردمسالاری دینی، نعمت ولایت فقیه و ...
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات