خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان مهدیشهر خبر داد؛

برگزاری جشن بزرگ کوثر در مهدیشهر

مسئول بسیج جامعه زنان مهدیشهر از برگزاری جشن بزرگ کوثر در مهدیشهر خبر داد
کد خبر: ۹۱۱۲۸۹۳
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۳
رحیمه عرب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر اظهار کرد: به مناسبت میلاد با سعادت وسراسر نور سیده دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)امسال نیز همانند سالهای گذشته جشن کوثر برگزار می شود.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: هدف از برگزاری این جشن گسترش فرهنگ و سیره فاطمی درجامعه اسلامی و معرفی الگوهای اسلامی و انقلابی برای زنان مسلمان در راستای اعتلای فرهنگ اجتماعی نقش مثبتی ایفا خواهد کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه مهدیشهرالگو سازی کار آمد و موثر از دستاورد ارزشمند حجاب و عفاف ،تاکید بر جایگاه زنان ونقش زنان در نظام جمهوری اسلامی را از دیگر اهداف بر گزاری جشن کوثر عنوان کرد.
وی همچنین گفت: شخصیت حضرت فاطمه (س)برای آحاد مردم جامعه الگویی بی بدیل است ؛همان گونه که در حدیثی از امام زمان(عج)آمده است"همانا دختر رسول خدا (ص)برای من الگوی نیکویی است".
عرب با بیان اینکه ،زندگی حضرت فاطمه زهرا(س)باید سر لوحه زندگی زنان قرار گیرد افزود: بانوان جامعه ما باید با الگو گیری از حضرت فاطمه زهرا(س)باید در حفظ عفاف وحجاب خویش ثابت قدم باشند.
وی با اشاره به هجمه هایی که امروز از سوی دشمن بر کشور در زمینه عفاف وحجاب بانوان وارد می شود تبیین رفتار و شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) را برای زنان جامعه ضروری دانست.
عرب در پایان خاطرنشان کرد: این مراسم ششم اسفند ماه با حضور بانوان مهدیشهرودرجزین درسالن ولایت ساعت 3بعد ازظهربرگزار می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها