خبرهای داغ:
هادی سیاسی عنوان کرد

«استقلال» از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی

هادی سیاسی گفت: بدون تردید کسب و استمرار «استقلال» برای ایران را باید از درخشان‌ترین و بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بدانیم که در این ساحت باید نمره کامل به انقلاب داد.
کد خبر: ۹۱۱۲۸۵۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱

کسب و استمرار «استقلال» برای ایران از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، محمود قاسمی در نشست بصیرتی فرماندهان، مربیان و مسئولین پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهران شهرستان بهار ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی چهل سالگی انقلاب اظهار داشت: کشور ما در این مدت در همه زمینه‌ها پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است.

وی با بیان پیشرفت‌های انقلاب اسلامی به دو شاخص استقلال و امنیت اشاره کرد و گفت: در چهار دهه اخیر کشور فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است.

هادی سیاسی عنوان کرد: با وجود توطئه‌ها، تهدیدها و تحریم‌های دشمنان، کشور ایران توانسته در اوج عزت، افتخار، اقتدار و پیشرفت همه دسیسه‌های دشمنان را با موفقیت پشت سر بگذارد.

وی تصریح کرد: امروز دشمن، با تدارک جنگ ترکیبی و همه جانبه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی قصد ناامن جلوه دادن و ناامید کردن مردم را دارد که با اتحاد وصف ناشدنی ملت ایران و بصیرت همیشه با شکست مواجه شده است.

قاسمی ابراز داشت: بدون تردید کسب و استمرار «استقلال» برای ایران را باید از درخشان‌ترین و بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بدانیم که در این ساحت باید نمره کامل به انقلاب داد.

وی خاطرنشان کرد: با استنادات استدلالی فراوان می‌توان مدعی شد که استقلال انقلاب اسلامی در همه زمینه‌های علمی، اقتصادی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی، به‌ویژه در حوزه سیاسی و زدودن ننگ وابستگی سیاسی به اردوگاه‌ قدرت‌های غربی و شرقی از اعاظم و مفاخر دستاوردهای بی‌شمار انقلاب اسلامی به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار