خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: باید نسل‌های آینده را با فرهنگ بسیج و بسیجی بودن به خوبی آشنا کرد چون دانش آموزان بسیجی از اول انقلاب تا به امروز همیشه پشتوانه محکمی برای انقلاب بوده اند.
کد خبر: ۹۱۱۲۸۴۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، کریم علی‌نژاد امروز در همایش سالانه کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی آذربایجان‌غربی با اشاره به تصویب قانون تشکیل سازمان بسیج دانش آموزی و تعیین ماموریت و وظایف محوله برای این تشکل مقدس، اظهار کرد: به عنوان یک اقدام ارزشی و اجرایی همه باید در راستای توسعه بسیج دانش آموزی تلاش کنیم.

وی نقش آموزش و پرورش و دانش آموزان را در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مهم دانست و افزود: دانش آموزان با حضور پررنگ و تاثیرگذار خود در روز 13 آبان که در مقابل رژیم ستم شاهی ایستادند نقش مهمی در پیشرفت و پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به نقش جوانان و دانش آموزان در عرصه های مختلف انقلاب گفت: دانش آموزان در طول 8 سال دفاع مقدس حضور چشم گیری در جبهه ها داشتند.

وی اظهار کرد: باید نسل‌های آینده را با فرهنگ بسیج و بسیجی بودن به خوبی آشنا کنیم چون دانش آموزان بسیجی از اول انقلاب تا به امروز همیشه پشتوانه محکمی برای انقلاب بوده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه از همکاری و تعامل آموزش و پرورش با بسیج و سپاه قدردانی کرد و افزود: هماهنگی بسیج دانش آموزی با مدیران آموزش و پرورش در سطح خوبی قرار دارد و مدیران آموزش و پرورش با ایجاد این فضا سطح خوبی از تعاملات را فراهم کرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظرات