خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: وحدت رسانه های داخلی در ابعاد مختلف، عامل اصلی مقابله با هجمه های روانی و رسانه ای گسترده دشمنان به شمار می رود.
کد خبر: ۹۱۱۲۸۴۲
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی امروز در اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: در حال حاضر تهاجم گسترده همه جانبه از سوی نظام سلطه علیه کشورمان آغاز شده است و بخش مهمی از این تهاجم با همراهی رسانه های معاند صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: در صورتی می توانیم در مقابل این تهاجم گسترده پیروز شویم و آن را دفع کنیم که اصحاب رسانه وحدت داشته باشند و به جان هم نیافتند.

وی بیان کرد: وحدت رویه از ضرورت های کار رسانه هاست و مطبوعات، خبرگزاری ها و فعالان این بخش باید در راستای منویات مقام معظم رهبری در آن حوزه بیش از پیش تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دشمنان علیه ما جبهه واحد تشکیل داده اند، ادامه داد: ما نیز باید جبهه واحد باشیم تا هجمه های دشمنان را خنثی کنیم.

قریشی گفت: در عصر کنونی روابط بین کشورها مانند گذشته ترسیم شده نیست و تنها دولت ها اثرگذار نیستند بلکه دولت ها، افکار عمومی و رسانه ها سه ابزار تاثیرگذار جهان به شمار می رود.

وی افزود: دور کردن طوفان احساس ناامنی از فضای فکری افراد و جلوگیری از بزرگ نمایی ناهنجاری ها و کاستی ها از اقدامات مهم رسانه های داخلی در برهه کنونی است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی هم در این آیین بیان کرد: اساس انقلاب اسلامی یک گفتمان است و رسانه ها به عنوان سربازان این گفتمان به شمار می روند.

حجت الاسلام ناصر خدایاری اضافه کرد: رسانه ها سخنگوی گفتمان انقلاب اسلامی و جزو ابزارهای این انقلاب هستند و باید این انقلاب را تبیین، تفسیر و تقویت کرده و هم طراز با انقلاب حرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها باید منشا صدق و امانتداری باشند و در راستای تعالی انقلاب حرکت کنند، ادامه داد: مردم سالاری انقلاب اسلامی در هیچ مکتبی وجود ندارد و رسانه ها با آن را بیش از پیش تبیین کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در این آیین علاوه بر تجلیل از 29 برگزیده جشنواره استانی ابوذر از مادر شهید حسنی به عنوان شهید رسانه تجلیل شد.

382 اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر در آذربایجان غربی ارسال شده بود که 29 اثر از این تعداد برگزیده شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات