جانشین سپاه ناحیه شاهرود از حضور بیش از ۳۵۰ دانش آموز در ۹ مرحله برنامه نمایشی رزمایشی به دنبال ستاره ها در شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۲۸۰۰
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
سرهنگ پاسدار احمد حسین پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اجرای برنامه نمایشی رزمایشی به دنبال ستاره ها در شاهرود اظهار کرد: این برنامه در قالب عملیات شبیه سازی شده مدافعان حرم با رمز یا زینب کبری (س) به همت عملیات و فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه شاهرود و قرارگاه فرهنگی فاطر وابسته به کانون جوانان بسیج برگزار شد.
وی افزود: این برنامه در چهار مرحله در روز چهارشنبه و پنج مرحله در روز پنج شنبه اجرا شد که هر مرحله بین ۳۵ الی ۴۰ نوجوان شرکت و در مجموع بیش از ۳۵۰ نوجوانان ۸ تا ۱۳ ساله در آن حضور داشتند.
جانشین سپاه ناحیه شاهرود تصریح کرد: این برنامه با هدف آشنا شدن آینده سازان کشور به ایثارگری و فرهنگ شهدای مدافع حرم با حضور نوجوانان مدارس شهرستان برگزار شد.
وی اضافه کرد: فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از فرهنگ عاشورا است و ما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم چرا که راز بیمه شدن کشور در برابر دشمنان است.
حسین پور افزود: جامعه امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است که در این زمینه همه دست اندرکاران وظیفه مهمی را بر عهده دارند که نسل امروز را با این فرهنگ آشنا شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها