اجتماع بزرگ فاطمیون به همت هیئت مذهبی آل یاسین و مشارکت پایگاه مقاومت بسیج انصارالحسین(ع) سپاه مالک اشتر در مسجد ولایت محله امام حسین(ع) منطقه ۱ شهر بوشهر برگزار شد./(پوریا حیدری پور)
کد خبر: ۹۱۱۲۷۹۵
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام فکوری، سخنران «اجتماع بزرگ فاطمیون» بوشهر در این مراسم با اشاره به اینکه دشمن ۴۰ سال است که پایه‌های دشمنی خود را با ترور و ایجاد رعب و وحشت در کشور ما و سایر کشورهای مسلمان منطقه پایه‌گذاری کرده است، تصریح کرد: دشمنان متخاصم به دنبال این هستند که لحظه‌ای بتوانند نقش مجاهدگونه پاسداران دین و رزمندگان مدافع حرم را کم‌رنگ کنند.

 

وی با اشاره به اینکه شهادت درجات جاویدان در جنات را به دنبال دارد، افزود: خون شهدا آب حیاتی است که درخت انقلاب اسلامی را تنومندتر خواهد کرد.

 

این فعال فرهنگی ادامه داد: ایثار و از خودگذشتگی سیدالشهداء(ع) در صحنه قیام عاشورا به عنوان بهترین الگوی شهدای انقلاب، دفاع مقدس و بیداری اسلامی بوده است.

 

وی با ابراز اینکه عاشق کاری را انجام می‌دهد که معشوق می‌پسندد، گفت: شهدا به خاطر خدا و رسیدن به کمال انسانی از همه تعلقات دنیایی گذشتند و به مقام آسمانی و الهی رسیدند؛ پیرو مکتب حسینی نمی‌تواند کاری کند که مخالف دستور خدا و اهل بیت رسول خدا(ص) باشد.

 

وظایف خادمان فاطمی و حسینی برای حفظ استقلال کشور

 

سخنران «اجتماع بزرگ فاطمیون» بوشهر با تاکید بر اینکه افشاگری و روشنگری از خیانت‌های دشمنان نظام یکی از وظایف خادمان فاطمی و خادمان حسینی برای حفظ استقلال کشور و آرمان‌های ارزشی دین اسلام است، اظهار کرد: دفاع از رهنمودهای راهبردی رهبر فرزانه در شرایط تهاجمات استکباری جهان سلطه بر ولایتمداران، واجب کفایی است.

 

وی راه شناخت مبنایی و منظومه فکری، عملی و توحیدی سیره و زندگی حضرت زهرا(س) را یکی از علمای دینی، جوانان مدافع دین اسلام دانست و گفت: پیام شهادت حضرت صدیقه کبری، زهرای اطهر(س) این است که دین نیاز به پاسداری دارد.

در ادامه مداح کشوری حاج محمود کریمی با نوای دلنشین خود به مراسم شور فاطمی بخشید.

ارسال نظرات