خبرهای داغ:
در ستاد مبارزه با مواد مخدر استان:

دستور اکید استاندار مبنی بر تعیین وضعیت استان در زمینه اعتیاد بانوان

زاهدی گفت:افزایش اعتیاد در بین زنان نیازمند بررسی جدی است که بسیار خطرناک است به همین منظور، وضعیت استان در زمینه اعتیاد بانوان به طور کامل باید مشخص شود و شهرداری‌ها در این زمینه ورود جدی یابند.
کد خبر: ۹۱۱۲۷۴۶
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، در ستاد مبارزه با مواد مخدر استان که با حضور مسوولان نظامی و قضایی و دستگاههای ذیربط در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد بیان کرد:مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر متولی مشخصی ندارد و همه دستگاه‌ها باید همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت:منشأ بسیاری از معضلات و آسیبهای اجتماعی و جرائم، اعتیاد است و همین امر نشان از اهمیت ویژه و توجه خاص جهت از بین بردن این معظل دارد.

استاندار قزوین اظهار کرد:در مورد بحث ضربه به توان مالی قاچاقچیان و ضبط اموال آنان از سوی دولت، باید پیگیری لازم انجام شود تا شاهد نتایج مطلوب در این زمینه باشیم.

زاهدی با اشاره به کمبود امکانات در برخورد با توزیع کنندگان اظهار کرد:موضوع کمبود خودرو در نیروی انتظامی باید بررسی شود و با اولویت مناطق آلوده، نیرو و خودرو با این.مناطق تعلق گیرد.

وی همچنین با اشاره به افزایش اعتیاد در بین اقشار مختلف جامعه عنوان کرد:افزایش اعتیاد در بین زنان نیازمند بررسی جدی است که بسیار خطرناک است به همین منظور، وضعیت استان در زمینه اعتیاد بانوان به طور کامل باید مشخص شود و شهرداری‌ها در این زمینه ورود جدی یابند.

استاندار افزود:موضوع عفو رهبری با توجه به محبت نظام تاثیرگذار است و باید مراقبت‌های بعد از آزادی مدنظر قرار گیرد تا فرد، دوباره دچار این معظل نشود.
شناسایی 12 محله آسیب پذیر از سوی قرارگاه جواد الائمه

سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در ستاد مبارزه با مواد مخدر استان بیان کرد: قرارگاه جوادالائمه از سال ۹۵ کار خود را آغاز کرده و در همین راستا ۱۲ محله را شناسایی و طرح های عملیاتی را اجرا کرده است.

ی گفت:فعالیت های فرهنگی خوبی انجام شده است و با همکاری معاونت اجتماعی و سازمان اطلاعات، ۳۱ محله آسیب‌پذیر شناسایی شده‌اند که در راستای پاکسازی این محلات، اقدامات عملیاتی و فرهنگی از سال آینده اجرا خواهد شد. همچنین در همین راستا اردوگاه درمان و صیانت معتادان تشکیل می‌شود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار