قاضی پور با اعلام آمادگی برای بررسی مسائل مسافران پروازها:
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: هر گونه تصاحب بلیط مسافران و واگذاری آن به مسئولان شرعا، عرفا و قانونا ممنوع است.
کد خبر: ۹۱۱۲۷۲۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به موضوعات مطرح شده در رسانه ها درباره تصاحب صندلی مسافران عادی توسط برخی از مسئولان در پروازهای هوایی، گفت: من در جریان این موضوع نیستم، اما اگر این مسئله صحت داشته باشد، قطعا اقدام ناعادلانه است.

 
مسافران هواپیما

تصاحب بلیط مسافران شرعا، عرفا و قانونا ممنوع است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر گونه تصاحب بلیط مسافران و واگذاری آن به مسئولان شرعا، عرفا و قانونا ممنوع است.

تصاحب بلیط مسافران هواپیما با اصل سوم قانون اساسی مغایر است

وی تصریح کرد: این گونه اقدامات و اتفاقات مغایر با اصل سوم قانون اساسی، زیرا بر اساس این اصل، دولت باید در جهت رفع تبعیضات ناروا و ایجاد امکانات عادلانه برای همه، در تمام زمینه های مادی و معنوی اقدام کند.

من به عنوان نماینده مجلس و یکی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس آمادگی دارم که در صورت وجود موارد مشابه، اعتراضات و صحبت های مسافران را بشنوم، همچنین در صورت وجود مستندات نشستی با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار خواهد شد

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: من به عنوان نماینده مجلس و یکی از اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس آمادگی دارم که در صورت وجود موارد مشابه، اعتراضات و صحبت های مسافران را بشنوم، همچنین در صورت وجود مستندات نشستی با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار خواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی باید مسائل و موضوعات مطروحه درباره جابه جایی عمدی بلیط مسافران را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهد.

ارسال نظرات