فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان گفت: این کنگره باید در شان و تراز شهیدان مظلوم سرزمین مجاهدت های خاموش برگزار شود و از همه مسوولین خواست با بهرەگیری از همە توان و امکانات خود پای کار باشند.
کد خبر: ۹۱۱۲۷۱۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان صبح امروز با حضور مسوولین استانی در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد. سردار رجبی دبیرکل ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید در این جلسه اظهار کرد: در فاصله زمانی کمی که به برگزاری این کنگره مانده است تمامی مسولین باید از هر جهت تمام تلاش خود را بگذارند تا بتوانیم کنگره ۵۴۰۰ شهید استان را در تراز و شان شهیدان سرزمین مجاهدت‌های خاموش آنگونه که هست برگزار کنیم.

وی با اشاره به اجرای بسیاری از برنامه‌های کنگره ۵۴۰۰ شهید استان گفت: ما از دو سال گذشته مجموعه اقدامات فرهنگی با عنوان یادوار‌های شهرستانی یادواره‌های قشری و یادواره شهدا در محلات را انجام داده ایم .

سردار رجبی با اشاره به زمان برگزاری کنگره در ۱۲ اردیبهشت ۹۸ گفت: برگزاری این کنگره ظرفیت مناسبی بر برای معرفی جاذبه‌های گردشگری، فرهنگ، امنیت و توسعه استان کردستان به کشور است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان عنوان نمود: سطح اقدامات انجام شده در خصوص کنگره تاکنون خوب ارزیابی شده است.

در ادامه مرادنیا در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان ضمن یادآوری این نکته که شهدا بر گردن همه ملت حق دارند گفت: برگزاری آبرومندانه کنگره شهدای استان کمترین کاری است که باید انجام داد.

وی با یادآوری اینکه همه دستگاه‌های دست اندرکار باید به وظایف محوله خود به خوبی عمل کنند افزود: هر مجموعه‌ای توان انجام کار ندارد با توجه به محدودیت زمان بهتر است آن را مکتوب اعلام کند تا کسان دیگری جایگزین شوند.

مرادنیا پیش‌بینی مکان مناسب برای برگزاری کنگره را یکی از الزامات اساسی دانست و گفت: در خصوص تامین هزینه‌های برگزاری کنگره نیز پیش بینی و اقدامات لازم انجام خواهد شد.


آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی رئیس سیاست‌گذاری ستاد کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان نیز در این جلسه حضور داشت و اقتدار و امنیت امروز استان را به برکت وجود همین شهدا عنوان کرد.

وی از همه عوامل مرتبط با این کنگره خواست که همکاری‌های لازم را داشته باشند و تأکید کرد که اگر هم کسی اقدامی را انجام می‌دهد در حقیقت برای خود آن فرد است و منتی بر کسی نیست، چون شهدا به گردن همه ما حق دارند.

آیت الله شاهرودی این را هم گفت که اگر در خصوص کنگره پرداخت هزینه‌ای بر روی دوش اداره یا نهادی گذاشته شده است، با آغوش باز آن را بپذیرند و اگر هزینه‌ای هم می‌شود جای دوری نخواهد رفت، چون ما مدعی مبارزه با دشمن هستیم و این هزینه‌های اندک قابل قیاس با ارزش‌های شهدا نیست. وی از همه مسؤولان هم خواست که برای برگزاری این کنگره سنگ تمام بگذارند و برنامه‌ای آبرومندانه برگزار کنند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات