نشست هم‌اندیشی معاونین آموزشی مراکز بسیج اساتید کشور در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۲۶۹۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، در این نشست دکتر ضمیریان در جمع متناظرین خود در استان آذربایجان شرقی به بیان برنامه‌های آموزشی سازمان در سال ۹۸ که شامل برگزاری سخنرانی‌های علمی و کارگاه‌های دانش افزایی و تکمیل کارگاه‌های پیوست نگاری فرهنگی و قدرت نرم و دوره‌های آموزشی و تربیتی و تخصصی و تدوین کتاب‌های آموزشی و تدوین طرح‌های آموزشی و پژوهشی و آموزش در اندیشکده‌ها وآموزش دانش‌های نوین است، پرداخت.

محمد حسین ضميريان با اشاره به گام دوم انقلاب ، ماموریت‌های نسل جوان را در خصوص استقلال و آزادي و عدالت و مبارزه با فساد طبق بيانات رهبر معظم انقلاب ،گفت:  استقلال ملّی به معنی آزادی ملّت و حکومت از تحمیل و زورگویی قدرتهای سلطه‌گر جهان است و آزادی اجتماعی به معنای حقّ تصمیم‌گیری و عمل کردن و اندیشیدن برای همه‌ی افراد جامعه است .

ایشان افزود: تبعیض در توزیع منابع عمومی و میدان دادن به ویژه‌خواری و مدارا با فریبگران اقتصادی که همه به بی‌عدالتی می‌انجامد، بشدّت ممنوع است؛ همچنین غفلت از قشرهای نیازمند حمایت، به هیچ رو مورد قبول نیست.

گفتنی است در ادامه این نشست که در سالن شمس تبریزی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار گردید، معاونین استان‌ها مطالبی پیرامون آموزش و آسیب شناسی وبرنامه‌های آموزشی  در کانون‌های بسیج اساتید بیان نمودند.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی

 

ارسال نظرات