خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین اسامی برندگان مسابقه کتابخوانی چهل سال با انقلاب را اعلام کرد .
کد خبر: ۹۱۱۲۶۵۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد کشاورز مسوول بسیج رسانه استان قزوین در توضیح این خبر اظهار کرد: : این مسابقه کتابخوانی به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از کتاب «۴۰ سال با انقلاب» تالیف سیدمحمدحسن محمودی که توسط انتشارات اندیشه زرین منتشر شده بود، برگزار شد.
وی ادامه داد: : این کتاب ۸۰ صفحه ای در قطع پالتویی و در چهار فصل شامل دست آوردهای انقلاب اسلامی در کلام رهبری ، انقلاب اسلامی ایرانی در نگاه شخصیت های بین المللی ، نگاهی به دست آوردهای ۴۰ ساله جمهوری اسلامی ایران ، و دستاوردهایی از جنس افتخار و غرور تدوین شده است.
کشاورز با اشاره به استقبال مطلوب از این مسابقه گفت : در مجموع 465 نفر با ارسال پاسخ نامه از طریق فکس و پیامک در مسابقه مشارکت کردند که تعداد 118 نفر پاسخ صحیح را ارسال نموده بودند .
مسئول بسیج رسانه با توصیه به اهمیت قائل شدن به بحث مطالعه از طرف خانواده ها ، به گزینه های صحیح اشاره کرد و گفت : عدد 2231124222 گزینه های صحیح 10 سوال مسابقه بود که به قید قرعه آقای حبیب الله مجتبوی از قزوین ، آقای علی سعادت پور از محمدیه و خانم نجیبه شاهی از آبیک به عنوان سه برنده مسابقه انتخاب شدند .
کشاورز گفت : برندگان می توانند جهت دریافت هدیه خود به سازمان بسیج رسانه استان قزوین به آدرس قزوین ، شهرک کوثر، بالاتر از فلکه دوم ، خیابان اندیشه ، نبش خیابان ابوذر جنوبی مراجعه نمایند .
1004/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها