خبرهای داغ:

گرامی داشت شهدای انتحاری در آبادان

فرمانده ناحیه آبادان جناب سرهنگ احمدی در جمع پاسداران وسربازان گفت:
کد خبر: ۹۱۱۲۶۵۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

شهدای امنیت و شهدای مدافع کشور برای دفاع از کشور و حفظ آرامش ایران جان خورد را از دست دادند

ببیند یک انسان چقدر میتواند با ارزش شود که با جانش جلوی دشمنان را بگیرد و به کشور خدمت کند.در صورتی که عوامل انتحاری حاضر شدند برای دریافت چند میلیونی پول این کار ها را بکنند ببینید این دشمنان چقدر ارزش انسانیت را پایین می آورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آبادان سرهنگ احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در جمع پاسداران و سربازان ضمن تسلیت شهادت پاسداران انتحاری زاهدان به بیان وقایع پرداخت وگفت :و چطور است که یک نفر حاضرمیشود دریافت چند میلیون پول حاضر جان دیگران را بگیرند.

وی در ادامه گفت :شهیدان بعد از ماموریت وقتی در حال برگشت بودن که در جاده خاش-زاهدان در مسیر انتحاری قرار گرفتند و مردانه شهید شدند و خانواده هایشان چقدر ناراحت و نگران شدند.

احمدی گفت:ببیند یک انسان چقدر میتواند با ارزش شود که با جانش جلوی دشمنان را بگیرد و به کشور خدمت کند.در صورتی که عوامل انتحاری حاضر شدند برای دریافت چند میلیونی پول این کار ها را بکنند ببینید این دشمنان چقدر ارزش خودشان را پایین می آورند.

احمدی در انتها گفت:به فرموده رهبر انقلاب که گام دوم انقلاب را بیان نمودند وبه همگان اقدام و دقت نظر در آن را توصیه کرده اند.وی گفت :ببینید این فرموده حضرت آقا در عید و مناسبت ها نبوده درست بعد از چهل سالگی انقلاب یعنی اینکه چهل سال اول قدم اول ما برای حرکت بوده واینک قدم دوم است که احتمال دارد قدم دوم نیز چهل سال طول بکشد.

احمدی همگان را برای چندبار مطالعه وباز خوانی ودقت در گام دوم انقلاب توصیه نمود تا بتوانند درک بهتری از این گام داشته باشند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها