خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در نجف آباد گفت: صدای شکسته شدن استخوان های قدرت های پست و ظالم شنیده می شود؛ می خواستند در نشست ورشو اتحاد علیه ایران به راه بیندازند ولی شکست خوردند و بین خودشان تفرقه ایجاد شد.
کد خبر: ۹۱۱۲۶۵۲
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛حجت الاسلام حسناتی در مراسم تشییع پیکر مطهر 3شهید حادثه تروریستی زاهدان؛ شهیدان حیدربراتی، سعید سلیمی و روح الله بابایی؛ در شهرستان نجف آباد گفت: این شهدا در تداوم راه عزت و شرف گفتند قالوا ربنا الله ثم استقاموا؛ گفتند پروردگار ما الله است و با این توحید عهد و پیمان بستند و گفتند که پروردگار ما فقط خدای عالمیان است و زیر بار مستکبران نرفتند.

حسناتی افزود: جامعه ما در عصر غیبت بناست که به لطف خدا زمینه ساز استقرار حاکمیت الله در کل کره زمین شود و این شهدا عزیز، این گل های عزیز به عنوان تبلور پاکی بین ما هستند؛ آمدیم با آن ها عهد و پیمان ببندیم.
وی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه هستند و در 22بهمن با حرکت عخود عظمت نشان دادند و 40سالگی عزت و کرامت را جشن گرفتند.
امام جمعه نجف آباد خاطرنشان کرد: صدای شکسته شدن استخوان های قدرت های پست و ظالم شنیده می شود؛ می خواستند در نشست ورشو اتحاد علیه ایران به راه بیندازند ولی شکست خوردند و بین خودشان تفرقه ایجاد شد و چون دیدند مسخره شدند و زشت شده است برایشان گفتند اصلاً بنا نبوده علیه ایران جلسه داشته باشیم.
وی گفت: این شهدای عزیز، با اخلاص، صفا و اصرار زیاد مدت زیادی در سوریه در دفاع از حرم اهل بیت داوطلبانه ایستادند و امروز نیز برای امنیت وطن، ایران و مرزهای شرقی کشور پاسداری کردند.
حسناتی در پایان گفت: رحمت و درود خدا بر شما وقطعاً امام زمان این حضور و معرفت و بصیرت را از شما می بیند و قبول خواهد کرد و انشاالله زمینه ساز رفع مشکلات و خدمت هرچه بیشتر مسئولان و شکست هرجه بیشتر مستکبران خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها