تولیت آستان قدس رضوی گفت: جریان‌های غربی و ضد اسلامی تکفیری هیچ نسبتی با آموزه‌های دینی ما ندارند و تنها برای مقابله با موج اسلام گرایی در دنیا ایجاد شدند.
کد خبر: ۹۱۱۲۶۳۹
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در دیدار با شیخ عیسی قاسم با بیان اینکه حضرتعالی پرچمدار احیای حقوق شهروندی همه مردم مسلمان بحرین اعم از شیعه و سنی هستید، خاطرنشان کرد: عموم برادران اهل سنت از علاقمندان و شیفتگان مکتب اهل بیت علیهم السلام هستند و محبت خاندان رسول الله از مشترکات امت اسلامی است.

وی ابراز کرد: ما در مشهد مقدس افتخار میزبانی از برادران اهل سنت را داریم و مضجع شریف رضوی ملجأ همه مسلمانان از جمله عزیزان بحرینی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: جریان غربی و ضد اسلامی تکفیری هیچ نسبتی با آموزه‌های دینی ما ندارد و تنها برای مقابله با موج اسلام گرایی در دنیا و از بین بردن منابع مادی و معنوی مسلمانان ایجاد و تقویت می‌شود.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: ما در کنار برادران اهل سنت مان در کشور‌های مختلف اسلامی در حال مقابله فرهنگی با جریان تکفیر هستیم و از هیچ کمکی به رزمندگان مسلمانی که درگیر نبرد فیزیکی با این مزدوران آمریکایی و صهیونیستی هستند دریغ نکرده‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی اظهار کرد: امیدوارم بزودی و با رفع ستم ها، تهدید‌ها و سختگیری‌ها، شاهد حضور سازنده شما در میان مردم مسلمان بحرین باشیم و دولت بحرین هم متوجه باشد خانه ظلم سست است و پایدار نخواهد ماند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها