خبرهای داغ:
امام جمعه قزوین در دیدار مسئولان ستاد عتبات عالیات استان گفت: مسئولان نسبت به تقویت اخوت دینی بین ملت ایران و عراق اهتمام جدی داشته باشند.
کد خبر: ۹۱۱۲۶۲۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در دیدار مسئولان ستاد عتبات عالیات استان قزوین اظهار کرد: در حوزه سخت‌افزاری پیشرفت‌های خوبی در حرم طفلان حضرت مسلم (ع) به دست آمده است و می‌باید با جدیت بیشتری در حوزه نرم‌افزاری ورود پیدا کنیم.
وی ادامه داد: باید در حوزه فرهنگی در حرم طفلان مسلم (ع) به گونه‌ای برنامه‌ریزی و فعالیت شود که در نهایت عبادت، بندگی، انس با قرآن و اهل بیت (ع)، توحید و معرفت دینی مقصد اصلی قرار گیرد و با جدیت دنبال شود.
امام جمعه قزوین اهتمام جدی نسبت به اخوت دینی بین ملت ایران و عراق را ضروری دانست وگفت: در ایجاد اخوت دینی بین ملت ایران و عراق، ایزدی‌ها و مسیحی‌ها نیز باید دیده شوند و این اخوت بین همه مردم این دو کشور با هر دین و مذهبی جدی گرفته شود.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: استفاده از مبلغان دینی که ارتباط بسیار خوبی می‌توانند با ملت هر دو کشور برقرار کنند، نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در نشر معارف قرآنی و اهل بیتی دارد.
وی گفت: نباید حرم طفلان مسلم (ع) را صرفاً زیارتگاه ببنیم بلکه باید دانشگاه تعلیم معارف دینی بدانیم و با این رویکرد برنامه‌ریزی کنیم.
1001/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها