خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
به همت روابط عمومی سپاه جهرم؛
مستند "کرار" با موضوع معرفی شهید محمد رضا سنجرانی از شهدای مدافع حرم از مشهد مقدس، در سپاه جهرم، به نمایش گذاشته شد.
کد خبر: ۹۱۱۲۶۰۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به همت قسمت روابط عمومی سپاه جهرم، مستند زیبای "کرار" با موضوع معرفی شهید محمد رضا سنجرانی، از شهدای مدافع حرم از مشهد مقدس، با حضور کارکنان سپاه آن ناحیه، به نمایش گذاشته شد.

سرگرد پاسدار مهدی زارعی، مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه جهرم با اعلام این خبر افزود: یکی از برنامه های ابلاغی به قسمت تبلیغات سپاه جهرم، برگزاری کلاسهای تبیین فرهنگ نهادی است که در همین راستا و با علم به تأثیرگذاری فیلمهای فاخر شهدای مدافع حرم، یکی از این جلسات را به اکران مستند زیبای "کرار" اختصاص دادیم.

وی در ادامه با اشاره به جنبه های زیبای مستند"کرار" که به همت صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی تهیه و منتشر گردیده است، خاطر نشان کرد: بهره گیری از ابزار نو مانند پخش کلیپهای تاثیرگذار در کنار سخنرانی و موعظه، به بالابردن روحیه ایثارگری و شهادت طلبی کارکنان سپاه کمک شایانی میکند.

سرهنگ توکل فرمانده سپاه جهرم در این برنامه با اشاره به رشادتها و ساده زیستی شهدای عزیز، درسهایی که انسان از شهدا می آموزد را یادآور شد و از کارکنان آن ناحیه خواست تا شاخصه های شهدا از جمله ولایتمداری و اخلاص در عمل راسرلوحه کار و زندگی خود قرار دهند.

گفتنی است شهید محمد رضا سنجرانی متولد سال 1356 در مشهد مقدس می باشد که با شروع جنگ در سوریه داوطلبانه از سال 1394 به آن کشور اعزام و در نخستین روزهای ماه محرم سال 1396 در منطقه دیرالزور سوریه، به فیض شهادت نائل آمد.

مستند

در پایان این برنامه با اهداء لوح تقدیری، از طرف فرماندهی و کارکنان سپاه جهرم، از برادر اکبر نجاتی مسئول حفاظت اطلاعات سپاه آن ناحیه به مناسبت روز حفاظت اطلاعات در سپاه که همزمان با سالگرد عملیات والفجر 8 می باشد، تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها