سازمان بسیج رسانه استان کردستان در بیانیه ای حمله ددمنشانه و بزدلانه گروهک‌های تروریستی به کارکنان سپاه در زاهدان را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۱۱۲۵۶۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سازمان بسیج رسانه استان کردستان در بیانیه‌ای حمله ددمنشانه و بزدلانه گروهک‌های تروریستی به کارکنان سپاه در زاهدان را محکوم کرد.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد.

بسم الله القاصم الجبارین


سوگوار قامت‌های رشیدی هستیم که در کربلایی دیگر به خون نشست. داغدار دل‌هایی هستیم که در این فاجعه، چشمه خون شدند، اما باور داریم که؛ به هر بیان که بخوانیم و در هر بیانیه که ببینیم، این جنایت است. جنایتی که لحظه به لحظه اش با خیانت هم درآمیخته است. باید جنایت کار باشی ته بمب به زندگی جوانان و چشم و چراغ زندگی مردم بزنی و باید به ملک و میهن خیانت رواداری تا حافظان امنیت و پاسداران حدود و ثغور ملی را بر سفره مرگ بنشانی. این دو خوی کثیف را در کنار سومین خصلت شیطانی ابد بنشانی که با عنوان تروریسم مورد لعن و نفرین همه مردم دنیاست. این مثلث پلید را چونان شقاوتِ در اوج، در ماجرای تروریستی اتوبوس پاسداران و مدافعان مظلوم وطن می‌بینیم و به هزار زبان به نفرین و لعن، محکوم می‌کنیم همه آنانی را که به هر نحو در این فاجعه شریکند. گروهک تروریستی خود "جیش العدل" خوانده، نه همه مجرمان که سرپنجه‌های جنایتکارانی هستند که با ظاهر و کلام زیبا، به کار فریب افکار عمومی مشغولند. کیست که از پس چهره سفاک ترور و تکفیر، چنگال به خون نشسته استکبار و صهیونیزم و وهابیسم را نبیند؟ کیست که بوی گند نفاق سلیل خوردگان از ملت، شامه اش را نیازارد؟ بوی دل آزاری که از حرف به حرفِ نشسته در فضای مجازی در برخی کانال‌های شیطانی برمی خیزد و شامه اهل حق و حقیقت را می‌آزارد.

ما روزنامه نگاران و خبرنگاران دیار مجاهدت‌های خاموش که خود قربانی تروریسم بوده ایم و این درد را احساس کرده ایم، سوگوار داغ بر دل ملت نشسته، ضمن محکوم کردن عاملان پیدا و پنهان این جنایت، با خون برادران شهید مان پیمان می‌بندیم که لحظه‌ای هم از نورتاباندن بر تاریک خانه افکار باطل، غفلت نکنیم و تا قلم در دست داریم، چهره کریه جنایت پیشگان هرزه گرد را افشا کنیم. به نام شهیدان از مسئولان نظام می‌خواهیم با فعال سازی همه ظرفیت‌های سیاسی، دیپلماتیک و تنبیهی، این جنایت را پاسخی پشیمان کننده بدهند. از متولیان امر می‌خواهیم که برای حفاظت از این سرمایه‌های امنیتی کشور، همه مساعی سخت افزاری و نرم افزاری را به کار گیرند تا دیگر شاهد تلخ کامی مردم در جنایت‌هایی از این دست نباشیم.


وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ


سازمان بسیج رسانه استان کردستان
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات