پیام لبیک مسئولین بسیج دانشجویی استان مازندران به منویات مقام معظم رهبری با عنوان گام دوم انقلاب؛
پیام معظم له در آغاز دهه جدید انقلاب که خطاب اصلی آن جوانان مملکت هستند، را دریافت نمودیم و ان شاا... با امید به الطاف خداوند و دعای خیرتان تمام اراده و همت خود را در راه جهاد بزرگ یعنی رسیدن واقعیت ها به بایدها و تاکنون شده ها به آنچه باید بشود به کار خواهیم بست و جهان چند قطبی را به قطب عالم امکان و تجلی تمدن_اسلامی در جهان خواهیم رساند.
کد خبر: ۹۱۱۲۵۶۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، پس از صدور فرامین مقام معظم رهبری در قالب بیانیه "گام دوم"  در چهل سالگی انقلاب اسلامی،  سازمان بسیج دانشجویی دانشگاههای مازندران به منظور تحقق و اجرایی نمودن اوامر معظم له، پیام لبیکی را در آغاز این راه صادر کرد.

در پیام لبیک سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا، به ندای مقام معظم رهبری آمده است؛ با سلام خدمت امام مسلمین جهان و رهبر عظیم الشان جمهوری اسلامی ایران ، ضمن تبریک چهل سالگی انقلاب اسلامی و در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی در حالی که این نظام با پختگی و سرزندگی خاصی با نشاط تر از گذشته سیر سلوک می کند، پیام معظم له در آغاز دهه جدید انقلاب که خطاب اصلی آن جوانان مملکت هستند، را دریافت نمودیم و ان شاا... با امید به الطاف خداوند و دعای خیرتان تمام اراده و همت خود را در راه جهاد بزرگ یعنی رسیدن واقعیت ها به بایدها و تاکنون شده ها به آنچه باید بشود به کار خواهیم بست و جهان چند قطبی را به قطب عالم امکان و تجلی تمدن_اسلامی در جهان خواهیم رساند.

عزت و سربلندی نظام اسلامی و آسایش و سلامتی ملت های آزاده جهان آرزوی ماست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها