سردار یزدی:

مأموریت سپاه پاسداران خدمت رسانی به نیازمندان جامعه است

فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌‌ ا...(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه به دنبال حضور در محله‌های محروم و آسیب‌دیده و کمک به ترک معتادان متجاهر هستیم، مأموریت سپاه پاسداران را خدمت رسانی به نیازمندان جامعه دانست.
کد خبر: ۹۱۱۲۵۶۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار محمدرضا یزدی صبح شنبه 27 بهمن ماه در آئین افتتاح مرکز درمان، صیانت و اشتغال‌زایی شهید زیادیان اظهار کرد: این مرکز پس از ابلاغ قرارگاه ثامن‌الائمه به منظور راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد، فعالیت خود را آغاز کرد.

فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌‌ ا...(ص) تهران بزرگ با بیان این‌که ما به دنبال حضور در محله‌های محروم و آسیب‌دیده و کمک به ترک معتادان متجاهر هستیم، افزود: این محل مرکز آموزش بسیجیان ما بوده که در محلی به وسعت ۲۵۰ هکتار آماده بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: این مرکز با ظرفیت ۵۰۰ نفر در ۶ پارک راه‌‌اندازی شده است و آمادگی افزایش ظرفیت آن تا ۵ هزار نفر را دارد.

یزدی تصریح کرد: پارک‌های این مرکز شامل بخش‌های سم‌زدایی اولیه، سم‌زدایی ثانویه، روان‌درمانی، حرفه‌آموزی، اشتغال و جامعه‌پذیری می‌باشد و امروز پارک سم‌زدایی اولیه افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌‌ ا...(ص) تهران بزرگ با بیان این‌که تمام تلاش ما در این مرکز بازگشت معتادان به جامعه بر اساس مراحل و استانداردهای لازم است، افزود: امیدواریم در این مسیر اقدامات ما پروتکل جدیدی را ایجاد کند که قابل ارائه در دنیا باشد.

وی اذعان کرد: مأموریت ما کمک به همه نیازمندان است و این اقدام ما شروع کار است و پس از دوره‌ای، آن را تحویل کسانی می‌دهیم که مأموریت آن ها فعالیت در این راستا است.

وی در پایان گفت: وظیفه ما در دوره‌ای از زمان دفاع از انقلاب اسلامی و ایجاد امنیت در جنگ بود، در دوره دیگر تأمین و تزریق واکسن فلج اطفال و در دوره‌ای دفاع از مردم در خارج از کشور و هرجا که لازم باشد بسیجیان خدمت به مردم خود را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند.

در پایان مراسم، فاز اول این پروژه در پارک سم‌زدایی اولیه با حضور حاضرین افتتاح شد.

ارسال نظرات