خبرهای داغ:
صبح امروز صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین سپاه نبی اکرم(ص) و بیمارستان امام خمینی(ره)

تفاهم نامه همکاری بین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان و بیمارستان امام خمینی (ره) منعقد شد.
کد خبر: ۹۱۱۲۵۶۱
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، صبح امروز تفاهم نامه همکاری میان بیمارستان امام خمینی (ره) وسپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به منظور استفاده بهینه و مناسب از کلیه امکانات، ظرفیت ها، توان و منابع موجود در شرایط بحران منعقد شد، که براساس این تفاهم نامه در شرایط بحران همکاری های لازم از جانب هر دو طرف به بهترین شکل ممکن انجام گیرد.

سردار ریحانی در این مراسم اظهار داشت: آنچه که امروز در این بیمارستان مشاهده می شود یک حرکت جهادی است که با کار و تلاش شبانه روزی و مدیریت جهادی و تعهد اخلاقی صورت گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: تمام مراکز درمانی استان می بایست با روحیه جهادی فضای مناسب وسالمی را برای بیماران فراهم کنند و مهمتر از آن حسن خلق و برخورد مناسب با بیماران است که رعایت آن برای کادر درمان لازم است تا موجب خشنودی پروردگار و رضایت مردم گردد.

سردار ریحانی تصریح کرد: همکاری های بیشتر میان بیمارستان امام خمینی (ره) و سپاه حضرت نبی اکرم (ص) موجب رضایتمندی مردم در مناطق کم برخوردار از خدمات پزشکی می شود.

1

بهنام رضا مخصوصی نیز در این مراسم اظهار داشت: آنچه امروز به عنوان ساخت و ساز در این مرکز مشاهده می شود نتیجه ماهها تلاش بی وقفه ی همه همکاران و پرسنل است.

 مدیرعامل مرکز آموزشی درمانی امام خمینی‌(ره) گفت: از ابتدای امسال تا کنون بالغ بر ۲۰ مورد برنامه ویزیت رایگان در مناطق کم برخودار درقالب طرح شهید رهنمون انجام شده است که حدود ۷۰۰ نفر توسط تیم بسیج جامعه پزشکی این مرکز ویزیت شده اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار