خبرهای داغ:
معاون سپاه سردشت:

تبیین آرمان های انقلاب ضروری است

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت گفت: تبیین آرمان های انقلاب برای آحاد مردم ضروری است.
کد خبر: ۹۱۱۲۵۳۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶

سرهنگ پاسدار جبار فصاحت امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سردشت، اظهار کرد: ایستادگی در برابر تهاجمات و زورگویی های دشمن از اهداف مقدسی است که نیروهای نظامی عهده دار هستند و شهادت در این راستا از بهترین شکل های ادای دین به نظام و انقلاب اسلامی است.

روز شنبه در مراسم گرامیداشت «شهدای سپاه سیستان و بلوچستان» در سردشت، افزود: وظیفه ذاتی نیروهای نظامی و امنیتی حفاظت از مرزهای پهناور کشور و برقراری امنیت در داخل کشور است.

وی بیان کرد: این نیروها با دیواری جسمانی و با عشق و ایمان از مرزهای پرافتخار کشور حراست کرده و با تقدیم خون خود درخت پربار انقلاب را سرشار از امید به آینده ای روشن کردند.

وی اظهار داشت: شهادت تعدادی از نیروهای این مرز و بوم همزمان با بیانیه 'گام دوم انقلاب' مقام معظم رهبری، اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را بار دیگر تبیین کرد.

وی اظهار داشت: این اقدامات ددمنشانه که با حمایت و پشتیبانی سرویس های اطلاعاتی نظام سلطه و صهیونیسم صورت می پذیرد نه تنها خللی در اراده پولادین حافظان و مدافعان مرزهای میهن ایجاد نمی‌کند بلکه عزم آنان را در حفظ و صیانت از امنیت مرزهای ایران اسلامی و آرامش و آسایش مردم استوارتر از گذشته می کند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت نیز در این آیین گفت: دشمنی با مسلمانان از صدر اسلام تاکنون وجود داشته است اما شهادت یک مسیر والا برای رسیدن به قرب الهی است و سبب دلسردی مسلمانان از اهداف و آرمان هایشان نمی شود.

حجت الاسلام کاظم عبدالی با محکومیت حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: در زمانی تروریست ها به این اقدام بی شرمانه دست زدند که ملت چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی را جشن می گرفتند و چون تحمل چنین صحنه هایی را نداشتند به خیال خودشان خواستند تا به این انقلاب ضربه وارد سازند.

وی اضافه کرد: چنین اقداماتی باعث استواری اراده ها و وحدت بیش از پیش در میان مسلمانان اهل سنت و تشیع کشور می شود چون همه ریختن خون انسان های بیگناه را عملی نابحق می دانند.

در این مراسم امام جمعه سردشت و جمعی از مسوولان ادارات این شهرستان نیز حضور داشتند

انتهای پیام

ارسال نظرات