مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی:
مسوول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی گفت: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب افق روشن در ذهن مردم این استان ترسیم و شعار «امید به آینده و افتخار به گذشته است» را محقق کرد.
کد خبر: ۹۱۱۲۵۱۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰

حجت الاسلام کریم حسین خانی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: بیان دستاوردهای نظام، قوت قلبی برای امت اسلامی به شمار می رود و نمایشگاه دستاوردهای انقلاب ارومیه در این خصوص موفق عمل کرد.

وی به حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن نیز اشاره کرد و گفت: با حضور میلیونی مردم در این راهپیمایی تمامی تحلیل ها و نقشه های شوم دشمنان به یاس تبدیل شد.

حجت الاسلام حسین خانی اضافه کرد: شکوه راهپیمایی 22 بهمن تمام محاسبه های دشمنان را بهم ریخت و سیلی محکمی بر دهان آقایان «جان بولتون» و «ترامپ» زد.

وی اظهار داشت: ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سال گذشته تشکیل شد و 23 کارگروه اجرایی، 13 کارگروه تخصصی شورای سیاستگذاری کارهای این ستاد را در سطح استان شروع کردند.

وی با بیان اینکه استقلال و آزادی دستاورد انقلاب اسلامی است، افزود: ملت ایران به رهبری امام راحل برای دستیابی به استقلال، حکومتی مبتنی بر آموزه های دینی بنیان نهادند و امروز این نظام خار چشم دشمنان اسلام است.

انتهای پیام

ارسال نظرات