خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

عدم وابستگی به بیگانگان یکی از علل دشمنی با انقلاب اسلامی ایران است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: عدم وابستگی به بیگانگان یکی از علل دشمنی با انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۱۱۲۵۱۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳

 سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: خدا را سپاسگذاریم که مراسمات گرامیداشت ایام الله دهه فجر امسال نیز همچون سال های گذشته با مشارکت و همکاری مردم و دستگاههای مختلف اجرایی با شکوه، شعور و عظمت هر چه تمام تر برگزار شد.

وی با اشاره به ضرورت تبیین دستاورهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران، ایجاد حکومت اسلامی را اوج و سرامد تمامی دستاوردهای این نظام االهی عنوان کرد و افزود: شکل گیری انقلاب اسلامی ایران به اندازه پیدایش و عظمت صدر اسلام حائز اهمیت می باشد.

وی اظهار داشت: وقتی انقلاب اسلامی ایران پیروز شد دنیا دنیای دو قطبی بود به طوری که هر حاکمیت و هر کشوری مجبور بود یا تحت کشورهای هم پیمان ناتو غربی به رهبری آمریکا یا کشورهای ورشو شرقی به رهبری امپراتوری شوروی سابق قرار گیرد.

این مسوول تصریح کرد: و اگر در کشوری انقلاب می شد به فکر مصادره کردن آن انقلاب برمی آمدند و زمانی که امام(ره) قیام فرمودند و ملت نیز کمر طاغوت را شکستند و انقلاب پیروز شد،دنیا درصدد مصادره کردن این انقلاب برآمد تا با استفاده از عوامل نفوذی و مزدور داخلی و خارجی بتواند به آن رنگ بوی غربی و یا شرقی دهد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار