رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج:
سردار حق طلب عنوان کرد: راهکار آنچه که امروز نیازمند جامعه در مقابل تهدیدها و مشکلات به وجود آمده در منطقه است، را می توان در دفاع مقدس پیدا کرد، افزود: توجه به نقش جوان در نظام جمهوری اسلامی برای ورود به دهه پنجم انقلاب و استفاده از فرهنگ دفاع مقدس مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۱۲۵۱۲
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سردار احمد حق‌طلب، رییس حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیج و سپاه،  در افتتاحیه نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت و سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان اظهار داشت : استان کرمان با وجود مردم فرهیخته و همچنین خانواده شهدای انقلاب اسلامی و مسئولان این شایستگی را داشتند که دومین کنگره شهدای ۶۵۰۰ شهید را برگزار کنند‌ و میزبان نهمین نمایشگاه دفاع مقدس باشند آنچه در راستای برپایی این نمایشگاه انجام شده شگفت آور و قابل تقدیر است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سپاه و بسیج خاطر نشان کرد : مقام معظم رهبری در طول این سال ها به کرات درباره ترویج کتاب و کتابخوانی فرمایشاتی داشته اند که بخشی از آن در رابطه با کتاب دفاع مقدس و نشر و توزیع آن بوده است.
حق طلب توضیح داد : اکنون مرحله سخت تری را نیز بیان کرده اند و گفته اند که باید مطالب و مضمون این کتاب ها به ذهن مخاطب رسانده شود و باید برنامه ریزی صورت گیرد و مطمئن شویم مردم این کتاب ها را مطالعه و الگو برداری می کنند .

سردار حق طلب تقریظ رهبری بر بیش از ۵۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس را نشان دهنده عنایت و توجه ایشان دانست و تصریح کرد: اگر جوانان ما امروز داوطلب برای دفاع از انقلاب اسلامی و مقاومت و دفاع از حرم هزاران کیلومتر دورتر از ایران می روند به واسطه فعالیت هایی است که سالهای گذشته در حوزه ترویج دفاع مقدس انجام شده است.


وی گفت: یکی از ابزار ترویج دفاع مقدس بحث نمایشگاه های کتاب دفاع مقدس است و البته از سایر برنامه ها از جمله یادواره های شهدا نیز غافل نیستیم و همه فعالیت هایی برای این فرهنگ متعالی است.



سردار حق طلب خاطر نشان کرد: راهکار آنچه که امروز نیازمند جامعه در مقابل تهدیدها و مشکلات به وجود آمده در منطقه است، را می توان در دفاع مقدس پیدا کرد، افزود: توجه به نقش جوان در نظام جمهوری اسلامی برای ورود به دهه پنجم انقلاب و استفاده از فرهنگ دفاع مقدس مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
 

پایان پیام/

ارسال نظرات