به مناسبت شهادت جمعی از پاسداران حریم وطن به دست ناپاک مزدوران جیش الظلم صادر شد

بیانیه کانون دانشگاهیان ایران اسلامی لرستان

بی تردید پاسخ کوبنده، قاطع و پشیمان کننده‌ی سپاه پاسداران، " تبّت یدا ابی لهبِ" دیگری را رقم خواهد زد.
کد خبر: ۹۱۱۲۵۰۳
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، متن بیانیه کانون دانشگاهیان ایران اسلامی لرستان به شرح زیر است:

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آیینه‌ی چهار دهه ایثار و رشادت و اقتدار و صلابت نظام قدسی جمهوری اسلامی ایران است.

این حافظان حرم عشق و محافظان حریم وطن، از چهل سالگی انقلاب، امیدی ساخته‌اند برای مستضعفان منطقه و جهان تا همه‌ی آزادی‌خواهان بتوانند با تأسی از رفتار الهی آن، با استکبار و استعمار و استبداد چنان بستیزند که فرزندان ایرانی انقلاب اسلامی در این چهار دهه به عمل آورده‌اند.

 از این رو، عجیب نیست اگر هر از گاهی دستی ابتر از آستین ابی لهبِ زمانه‌ای بر قامت استوار این فرزندان رشید روح الله زخمی ناجوانمردانه زده و بلافاصله از ترس ذوالفقار انتقام آل علی،  در شکاف دره‌های تاریخ و درکه‌های جهنم پنهان شده است.

اگرچه بار دیگر دست ناپاک جیش الظلم و جندالظلمات به مزدوری از شجره‌ی ملعونه‌ی آل سعود، همه‌ی مردم ایران را به سوگ برخی مدافعان سبزپوش حریم وطن در سیستان نشاند، اما بی تردید پاسخ کوبنده، قاطع و پشیمان کننده‌ی سپاه پاسداران، " تبّت یدا ابی لهبِ" دیگری را رقم خواهد زد.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی لرستان ضمن  تبریک و تسلیت این واقعه به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله)، خانواده‌های معظم این شهدای عزیز و عموم مردم انقلابی ایران، خواستار تسریع سپاه اسلام در پاسخ هرچه کوبنده‌تر به عوامل و اعوان خبیث این حادثه است.

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

 

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی لرستان

 

ارسال نظرات