خبرهای داغ:
معاون توسعه و فناوري رسانه ملي هم در آیین افتتاح بيش از 140 پروژه فني صدا و سيماي مرکز استان، در خصوص روند جهشي توسعه در صنعت رسانه گفت: هم اکنون 66 شبکه در سازمان صدا و سيما فعال است که 13 شبکه برون مرزي، 20 شبکه ملي و بقيه استاني است.
کد خبر: ۹۱۱۲۵۰۰
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا عليدادي افزود: بخش اعظم تجهيزات فني صدا و سيما از شرکت هاي داخلي و فناوري هاي بومي متناسب با شرايط تامين مي شود و اين مهم به نوبه خود صرفه جويي هاي ارزي و ريالي هنگفتي در برداشته است.
وی با بيان اين که هم اکنون 443 ايستگاه تلويزيوني در استان وجود دارد خاطر نشان شد : اگر الان تقاضاي امکانات جديد وجود دارد نشانگر اين است که مردم پوشش ديجيتال و شبکه هاي بيشتر را خواهان هستند.
علیدادی در ادامه به پوشش 96 درصدي سامانه پخش ديجيتال برنامه هاي تلويزيوني در آذربايجان شرقي اشاره کرد و افزود: اين ميزان پوشش ، يک درصد از ميانگين کشوري ( که 95 درصد است) ، بيشتر است.
به گفته وی ، با اين وجود به 130 ايستگاه ديگر نياز است تا ميزان پوشش برنامه هاي تلويزيوني ديجيتال در استان به 100 درصد برسد.
علیدادی مشکل کنوني صدا و سيماي مرکز آذربايجان شرقي را در حوزه فني، قديمي بودن واحد سيار اعلام کرد و گفت: با همکاري استانداري آذربايجان شرقی، تلاش مي شود اين مشکل با تامين يک دستگاه واحد سيار جديد مرتفع شود.
در حاشيه اين مراسم تفاهم نامه تامين واحد سيار تلويزيوني جديد صدا و سيماي مرکز آذربايجان‌شرقي هم امضا شد.
اين تفاهم نامه به امضاي معاون توسعه و فناوري رسانه ملي و استاندار آذربايجان‌شرقي رسيد.

ارسال نظرات