برگزاری دوره بدو ورود بسیجیان در حوزه عصمتیه:

حضور بسیجیان تازه ورود به پایگاه‌ها در کلاس‌های آموزشی با موضوع فضای مجازی

صالحی زاده کارشناس فضای مجازی گفت: دشمن برای ضربه زدن به نظام،۱۵ روش را مورد بررسی و در دستور کار خود قرار داده است که یکی از این روش‌ها خانواده است.
کد خبر: ۹۱۱۲۴۷۹
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، کلاس‌های بدو ورود بسیجیان، با موضوع فضای مجازی در حوزه عصمتیه برگزار شد
صالحی زاده کارشناس فضای مجازی گفت: دشمن برای ضربه زدن به نظام،۱۵ روش را مورد بررسی و در دستور کار خود قرار داده است که یکی از این روش‌ها خانواده است.
وی گفت:دشمن میداند که اگر خانواده فلج شود، به دنبال آن جامعه نیز فلج خواهد شد، چون خانواده‌ها جزئی از جامعه هستند .
وی با اشاره به سخنان مدیر شبکه فارسی وان در مورد رسالت شبکه در مورد خانواده گفت:مدیر شبکه فارسی وان میگوید وظیفه من این است که فیلم بسازم و خانواده‌های ایرانی را به لجن بکشم، پس دشمن فهمیده که کجا را هدف بگیرد و او سه چیز را به جان مردم انداخته است ۱- ماهواره ۲- اعتیاد ۳- فضای مجازی
صالحی زاده در این سه مورد توضیحاتی داد و گفت:
۱- ماهواره، به گفته مقام معظم رهبری (حفظه الله) ترویج و تشویق عشق‌های مثلثی است، یک زن در یک زمان با دو مرد در ارتباط است
۲- مواد مخدر، دشمن فرزندان زیادی از خانواده‌ها را به مواد مخدر آلوده کرده است و جدیدترین مواد مخدر به نام "گل" که به آسانی در دسترس است و فرزندان جوان که باید به دنبال تلاش و کوشش و درس باشند، گرفتار این مواد شده و همه چیز را رها کرده اند و این نمونه‌ای از طرح‌های اسرائیل است که گفته:با ایرانی‌ها کاری می‌کنیم که ۲۵ سال آینده که خواستیم وارد ایران شویم بدون جنگ بتوانیم.
۳- فضای مجازی:کشور ما در همه زمینه‌ها حتی داروئی، تحریم است چگونه است که در زمینه فضای مجازی، انواع موبایل‌های اندروید، اپل و ... تحریم نمی‌باشیم، پس دشمن قصد داشته از طریق فضای مجازی وارد خانه‌های ما شود و از این طریق خانواده‌ها را نابود کند که تا حد زیادی هم موفق شده است.
صالحی زاده با توجه با پیشرفت تکنولوژی گفت:علم و تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است، ولی علم و آگاهی ما با همان سرعت پیشرفت نمی‌کند لذا ضربه می‌خوریم و نمونه بارز آن را در استفاده از تلفن‌های همراه می‌بینیم، تلفن‌های پیشرفته همراه را همگی در دست داریم ودر فضای مجازی هم وارد شده ایم، ولی هیچ کدام به دنبال آن نبوده ایم تا بدانیم چه خطر‌ها و ضررهائی این شبکه‌های مجازی برای ما دارندو لذا خانواده‌های زیادی را می‌بینیم که ناخواسته گرفتار معضلات فضای مجازی شده اند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات