امام جمعه اشکذر بابیان اینکه مردم پای انقلاب ایستاده‌اند، ادامه داد: شرکت پرشور مردم در راهپیمایی به معنی تائید تمام کار های مسئولان نیست بلکه تأییدی بر اصل نظام و راه درست این مکتب است.
کد خبر: ۹۱۱۲۴۷۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر ، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به ۱۳ جمادی‌الثانی، سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)، گفت: این روز را به نام تکریم مادران و همسران شهدا نام نهادند تا حداقل یک روز را به فکر و یاد این از خود گذشتگان باشیم.
 “حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا طالبیان” به راهپیمایی روز ۲۲بهمن پرداخت و افزود: به لطف خدا در روز ۲۲ بهمن امسال، مردم بهتر و باشکوه‌تر از سالهای قبل در راهپیمایی شرکت کردند تا نشان دهند به راه نظام ثابت قدم‌اند ولی باید مسئولان بدانند حمایت مردم از اصل نظام و پاسداشت خون شهداست.
 وی بابیان اینکه مردم پای انقلاب ایستاده‌اند، ادامه داد: شرکت پرشور مردم در راهپیمایی به معنی تائید تمام کار های مسئولان نیست بلکه تأییدی بر اصل نظام و راه درست این مکتب است.
خطیب نماز جمعه اشکذر، تصریح کرد: مردم ایران به همان اندازه که از آمریکا و اسرائیل متنفرند از مسئولانی که  به این نظام خیانت می‌کنند متنفرند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات