وی افزود: پیام حضور مردم در راهپیمایی امسال بعد از چهار دهه این بود که اگر ده‌ها سال و ده‌ها دهه دیگر هم بگذرد این مردم از انقلاب اسلامی ذره‌ای کوتاه نخواهند آمد.

امام جمعه بابل با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی امسال، تصریح کرد: بیانیه بسیار مهم رهبر معظم انقلاب که در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی صادر فرمودند، پیامی سراسر امید آفرین بود.

روحانی خاطرنشان کرد: اولین نکته در پیام رهبر معظم انقلاب، عظمت انقلاب اسلامی است، همانطوری که فرمودند شعارهای انقلاب اسلامی فراموش نشد برای اینکه با فطرت ما گره خورده است.

وی یادآور شد: نکته دیگر این بود انقلاب اسلامی دچار رکود و خاموشی نمی‌شود، هنگامی که دشمن حمله کرد حاضر نشد ذلت را بپذیرد و با تمام وجود در مقابل تهاجم دشمن دفاع کرد.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه مجمع تشخیص مصلحت نظام در یک آزمون بزرگ برای بررسی لوایح استعماری پالرمو است، ادامه داد: خیلی سخت است که بعد از تهدید اتحادیه اروپا، مجمع تشخیص مصلحت نظام این را تصویب کند، تصویب این امر سبب می‌شود که هر بار اینها تهدید کنند و نظام ما هر‌چه آن‌ها خواستند را تصویب کند.

روحانی گفت: هفته آینده یادواره هزار و ۷۴۶ شهید شهرستان بابل و یادواره شهدای مدافع حرم مازندران در مصلی نماز جمعه بابل با سخنرانی سرار سلیمانی برگزار می‌شود و از همه برادران و خواهران می‌خواهیم که در این مراسم با حضوری پرشور شرکت کنند.