عالم اهل سنت گفت: اكنون نه تنها حكومت اسلامی با درايت امام خمينی(ره) به وجود آمده است، بلكه با حضور با بركت امام خامنه‌ای به قدرت اول منطقه تبديل شده است.
کد خبر: ۹۱۱۲۴۴۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مولوی اسحاق مدنی در همایش بین‌المللی چهار دهه رهبری انقلاب اسلامی ایران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم، با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی در اوج ناباوری جهان غرب، گفت: بعضی از کشورهای اسلامی در آستانه انقلاب با سوءاستفاده از علمای دینی درصدد تضعیف اندیشه‌های امام و پایه‌های انقلاب بودند.
عالم اهل سنت استان سيستان و بلوچستان در رابطه با پيش‌بينی اشتباه دشمنان انقلاب در مواجهه با امام خمينی(ره) ادامه داد: اشتباه دشمنان انقلاب اين بود كه امام و مردم ايران را درک و فهم نكرده بودند.

اسحاق مدنی تصريح كرد: اكنون نه‌تنها حكومت اسلامی با درايت امام خمينی(ره) به وجود آمده است، بلكه با حضور با بركت امام خامنه‌ای، به قدرت اول منطقه تبديل شده است.

وی با اشاره به مردم‌محوری و استكبارستيزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: صلابت و انديشه‌های امام خمينی(ره) و استمرار راه ايشان توسط امام خامنه‌ای موجب عقب‌نشينی قدرت‌طلبان و مستكبران غربی شده است.

اسحاق مدنی در پايان در رابطه با ظهور و شكوفايی جوانان كشور در زمينه توليد سلاح‌های دفاعی، بيان كرد: جمهوری اسلامی ايران با دستان خالی هشت سال در برابر تمام دنيا مقاومت كرد، امروز جوانان كشور، با دانش بومی انواع سلاح‌های دفاعی را به عرصه توليد رسانده‌اند تا خواب را بر دشمنان حرام كنند.

ارسال نظرات