رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: تمام تلاش دشمن در سال های بعد انقلاب، ایجاد مفهوم جعلی به عنوان نمادهای کفر بوده است.
کد خبر: ۹۱۱۲۴۴۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در همایش چهار دهه رهبری انقلاب اسلامی با تبریک حماسه بزرگ ملت در ۲۲ بهمن این حرکت را حماسه نا امیدی دشمنان نامید و گفت: ملت ما کاری کرد که ترامپ هم فارسی صحبت کند.
وی در ادامه با تسلیت شهادت مدافعان حریم کشور در زاهدان افزود: این نشست پاسخ درستی به آن اتفاق ها خواهد بود که اگر اسلام آمریکایی رواج می شد، از این اتفاق های تروریستی می دیدیم اما این شهادت ها راه را استوارتر خواهد کرد.
رستمی با تشکر از برگزار کنندگان همایش چهار دهه رهبری انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم عملکرد رهبران انقلاب را خلاصه کنیم هر دو مسیر جامعه به سمت تمدن اسلامی را هدایت کردند و اگر بخواهیم کل حرکت را ارزیابی کنیم، این انقلاب از تحول در درون انسان ها آغاز شد ؛ تحول درونی همواره در اولویت است. سپس حرکت جامعه به سمت هدف آرمانی جامعه در جایگاه ویژه ای قرار دارد.

رستمی در ادامه با اشاره به محورهای پیام مقام معظم رهبری تصریح کرد: شعارهای مبتنی بر فطرت پایان ندارد که تمام تلاش دشمن در سال های بعد انقلاب، ایجاد مفهوم جعلی به عنوان نمادهای کفر بوده است که انقلاب اسلامی نظام های سکولار را هم به سمت مذهبی شدن پیش برد که تاثیر انقلاب اسلامی را نشان می دهد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: انقلاب ها عمدتا بر بستر خون ریزی شکل گرفته است که در افراط یا تفریط گیر کرده اند، اما انقلاب ما کاری کرده که مردم به بیرون کردن آمریکا از منطقه فکر می کنند.
رستمی ادامه داد: افتخار اول نظام جمهوری اسلامی ایران علمی است که علم به قدرت اصلی کشور تبدیل شده؛ بنا به فرموده مقام معظم رهبری تمدن امروزی غرب در حال فروپاشی و تمام شده است و جایگزین آن باید تمدن اسلامی مبتنی بر ایمان توحیدی شکل گیرد.

ارسال نظرات