فرمانده سپاه شهرستان سراوان:

ترویج گفتمان رهبر معظم انقلاب بهترین راهگشا برای اجرای معروفات است

فرمانده سپاه شهرستان سراوان: گسترش اقدامات بصیرتی و روشنگری به لایه‌های مختلف جامعه از روش‌های توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در بین نسل جوان است.
کد خبر: ۹۱۱۲۴۳۱
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲

سرهنگ پاسدار محمد پودینه، فرمانذه سپاه شهرستان سراوان در گفتگو با خبرنگار بسیج در سراوان گفت: بسیج و سپاه همه تلاش خود را جهت نهادینه و فرهنگ سازی معروفات در سطح شهرستان داشته و برای محقق شدن این دو امر واجب و الهی گام‌های مثبتی را برداشته است.

وی افزود: ترویج و گسترش، فرهنگ سازی، فضاسازی محیطی، آموزش سطوح مختلف سازمانی، برگزاری نشست توجیهی، استفاده از ظرفیت موجود روحانیون از فعالیت‌های مهم انجام شده در این راستا بوده است.

سرهنگ پاسدار پودینه، باتوجه به اینکه جنگ امروز دشمن جنگ اقتصادی می‌باشد ادامه داد: نشر و ترویج گفتمان حضرت آقا در این زمینه، پرهیز از اسراف و بهینه استفاده کردن منابع، مدیریت منابع و نظارت بر مصرف آن، صرفه جویی را از اهم اقدامات سپاه و بسیج در راستای مبارزه با این منکر دانست.

فرمانده سپاه شهرستان سراوان ادامه داد: گسترش اقدامات بصیرتی و روشنگری به لایه‌های مختلف جامعه از روش‌های توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در بین نسل جوان است.

این مسئول اظهار داشت: اقدامات عملی و میدانی تا الگو گیری شود، ملموس و عینی قابل رویت و مشاهده برای جوانان باشد، نتیجه  اثر بخشی آن، پیگیری مستمر تا نهادینه و به یک خواسته و فرهنگ رایج تبدیل شود، را از اهداف توسعه این مهم در بین نسل جوان بر شمرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار