خبرهای داغ:
سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین، طی بیانیه ای حمله تروریستی به جمعی از پاسدارن در استان سیستان و بلوچستان را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۱۱۲۴۰۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین، طی بیانیه ای حمله تروریستی به جمعی از پاسدارن در استان سیستان و بلوچستان را محکوم کرد.
متن بیانیه به شرح ذیل است:
جنایت تروریستی اخیر و شهادت جمعی از جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرزندان شریف ایران، بار دیگر نمایش کور و رذیلانه جنایتکارانی بود که اقتدار و عظمت ملت و نظام اسلامی را نشانه رفته و قلب ملت بزرگ ایران را جریحه دار نمودند و موجب تألم و تأثر شدید مردم عزیز ایران گردیده است.
در بخش دیگر این بیانیه آمده است؛ تروریست‌ها با کینه‌ی کوردلانه و دست در دست شیطان بزرگ و هم پیمانان پست آن و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد این بازی‌های کثیف شده‌اند که به خیال باطل خود در اقتدار و امنیت ایران اسلامی خدشه‌ای وارد کنند، اما به حول قوه‌ الهی این آرزو را به گور خواهند برد.
آنچه که عیان است این است که این اقدامات بزدلانه ذره‌ای در عزم و اراده‌ پولادین ملت ایران اثر نخواهد گذاشت و بیرق جهاد و شهادت و مبارزه با ظلم و استکبار همچنان و بیش از پیش برافراشته باقی خواهد ماند و خون این شهیدان گواه اقتدار و عظمت حماسه سازان ایران اسلامی است.
سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های معزز شهدای حادثه تلخ و ناگوار تروریستی در سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان و غیور مردان دلیر سپاه اسلام شده است را شدیدا محکوم و حمایت خود را از حافظان و مدافعان امنیت کشور و مردم شریف ایران اعلام و با خانواده‌های شهدا و مجروحین این اقدام جنایتکارانه ابراز همدردی می‌نمائیم.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها