خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خبر داد:
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: درحال حاضر 3 هزار و 42 واحد صنعتی جزء و عمده استان به شبکه سراسری گاز متصل هستند و گاز به عنوان سوخت اصلی این واحدها مورد استفاده قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۱۱۲۴۰۳
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بیبج در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با اشاره به این مطلب که گازرسانی حداکثری به واحدهای صنعتی از اولویت های شرکت گاز استان قزوین می باشد بیان داشت: از ابتدای سال 1397 تا کنون 242 واحد تولیدی- صنعتی از گاز طبیعی بهره مند شده اند و در حال حاضر پروژه های گازرسانی برای اتصال 70 واحد صنعتی دیگر به شبکه گاز سراسری در حال اجرا می باشد.
وی در ادامه افزود: در دهه فجر امسال نیز با برنامه ریزی های انجام شده شاهد افتتاح گازرسانی به 49 واحد صنعتی با صرف هزینه ای معادل 29 میلیارد ریال بوده ایم که این مجتمع های تولیدی در 4 شهرستان قزوین، البرز، بوئین زهرا و آبیک به فعالیت مشغولند.
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: گازرسانی به صنایع علاوه بر مزیت های ویژه زیست محیطی که سبب کاهش آلایندگی هوا می شود در صرفه جویی مصرف سوخت های مایع نیز نقش مهمی دارد به گونه ای که شرکت گاز استان قزوین توانسته است با انجام و نهایی کردن پروژه های گازرسانی به واحد های صنعتی در سال های 95 ، 96 و 97 ، باعث صرفه جویی 34 میلیون لیتری در مصرف سوخت مایع شود و در این مسیر رتبه اول کشوری را کسب نماید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها