خبرهای داغ:
از سوی مدیرکل بنیاد استان قزوین، محمد پیری به عنوان معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین منصوب شد.
کد خبر: ۹۱۱۲۳۹۵
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در مراسم تودیع و معارفه معاون تعاون بنیاد قزوین گفت: همه‌ی ما باید تلاش کنیم تا خدمتی در شان جامعه ایثارگران ارایه دهیم و در این راستا باید از همه ظرفیت‌های مختلف داخل و خارج سازمانی بهره ببریم.
وی گفت: ما به قشری خدمت می‌کنیم که از طلبکاران واقعی نظام هستند زیرا برای کشور آرامش به ارمغان آوردند به همین دلیل شایسته نیست که آنها با برخی از مشکلات دست و پنجه نرم کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: باید همه‌ی کارکنان بنیاد تلاش کنند تا با ارایه‌ی خدمات باکیفیت به جامعه ایثارگران بتوانیم رضایت واقعی آنها را کسب نماییم.
این مسوول گفت: انتخاب شایسته محمد پیری به عنوان معاون تعاون بنیاد استان قزوین را تبریک می‌گویم، ایشان تجربیات فراوانی در طول خدمت خود در بنیاد و شهرداری داشتند که امیدواریم در ارایه‌ی خدمت به جامعه ایثارگران نیز همانند گذشته موفق بوده و باشند.
در این مراسم، حقایق‌پور با اهدای لوح تقدیر از زحمات محمدرضا علی‌اکبربیک معاون سابق تعاون بنیاد استان تجلیل کرد و گفت: ایشان 30 سال خدمت صادقانه، بی‌منت و خالصانه داشتند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: علی‌اکبربیک کارمندی متعهد، تکلیف‌مدار و حساس نسبت به انجام امور ایثارگران بودند و همواره تلاش می‌کردند که مشکلات جامعه هدف را در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی و برطرف نمایند.
وی همچنین حکم معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین را به محمد پیری تقدیم و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون برای ایشان مسئلت کرد.
در ادامه مراسم، یدالله محمدبیگی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد استان قزوین گفت: کار کردن برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران زمان نمی‌شناسد و باید همواره به این قشر معظم جامعه خدمت کرد.
وی افزود: امیدواریم ارتباط دو سویه معاون سابق تعاون بنیاد با ما همچنان ادامه داشته باشد و کمک حال خانواده‌های شاهد و ایثارگر باشند.
در ادامه هر یک از کارکنان حوزه معاونت تعاون بنیاد استان قزوین از زحمات 30 ساله محمدرضا علی‌اکبربیک معاون سابق تعاون بنیاد قدردانی و برای پیری معاون جدید تعاون بنیاد استان آرزوی موفقیت کردند.
گفتنی است: محمد پیری از جانبازان استان قزوین می‌باشد و از سال 77 در بنیاد شهید و امور ایثارگران مشغول به فعالیت است.
وی در طول خدمت خود معاون مسکن بنیاد جانبازان، معاون عمران و مسکن بنیاد استان قزوین، شهردار دانسفهان و شهردار اقبالیه بوده است.
1003/ی30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها