خبرهای داغ:
سردار نقدی در تبریز:

خون شهدا در رگ های مردم ایران می جوشد/ 22 بهمن نقشه استکبار را نقش برآب کرد

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش اصناف و بازاریان تبریز به مناسبت قیام 29 بهمن مردم تبریز، گفت: خون شهدا در رگ های مردم ایران، جوانان نیجریه ای، در خیابان های پاریس می جوشد و این خون از جوشش نخواهد ایستاد.
کد خبر: ۹۱۱۲۳۸۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا نقدی با بیان اینکه خورشید تابناک حرکت نورانی 29بهمن تبریز شهید آیت االله قاضی طباطبایی است، اظهار داشت: ما امروز اینجا جمع شده ایم تا بگوییم تا ابد مدیون شما هستیم. آمده ایم بگوییم که شهدای انقلاب در آن دوران مخوف که قدرت های شیطانی حکم‌رانی می‌کردند و گردن حق گویان بالای دار بود، به درجه شهادت نائل آمدند. ای شهدای ۲۹ بهمن! بدانید که خون شما در حال جوشش لست و خونتان در رگ های ۲۷ پاسدار شهیدمان می جوشد.

وی افزود: خون تان در رگ های جوانان فلسطینی می جوشد و هر هفته جمعه ها شهیدی را برای آزادی فلسطینی ها تقدیم می کنید. خون های شما در رگ های جوانان نیجریه ای می جوشد. خون شما در خیابان های پاریس می جوشد و این خون از جوشش نخواهد ایستاد. خون های شما در رگهای مردم ایران می جوشد.

سردار نقدی با بیان اینکه «حضور کوبنده و پرمعنای مردم در ۲۲ بهمن همه نقشه‌های استکبار را نقش بر آب کرد»، یادآور شد: شما با استقامت‌تان شیطان را به زیر کشیدید. در ۲۹ بهمن ۵۶ که این جوانان با دستان خالی قیام کردند، استکبار به همه دنیا حکومت می کرد که شما توانستید آن را به زیر بکشید. شما آمریکا را به زیرکشیدید و شکست دادید.

وی ادامه داد: ملت ما به پیروی از این قیام ها ادامه داد و به تمام فتنه ها با تیکه بر خداوند، غلبه کرد. دز جنگ تحمیلی هم به همین منوال بر دشمن تا بن دندان مسلح پیروز شدیم، آن هم در یک جنگ نابرابر. ملت ما همه جا فرمول شهدای ۲۹ بهمن تبریز را به کار برد و این همان نسخه اتکا به خداوند است.

سردار نقدی ابراز داشت: امروز همه چیز را به وفور در میهن اسلامی‌مان داریم. منابع، انرژی،پول، اقتصاد، منابع انسانی و مدیرهای فراوانی داریم، اما رویکرد نداریم. حالا هم باید برگردیم به درسی که شهدا به ما دادند که درس «توکل به خداوند» بود و باعث پیروزی ما شد . ما این راه را از شهدای ۲۹ بهمن یاد گرفتیم و آن را در علم و فناوری هم ادامه می‌دهیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: آمدیم اینجا با شهدای ۲۹ بهمن تجدید عهد کنیم و پرچم نورانی را که با خون‌تان برافراشتید، به دست صاحب اصلی‌اش برسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها